onsdag 6 juni 2012

Tisdag....Strul med bloggen, för övrigt lugn TV-kväll med Topmodeller och Kläddesign.


Småfuktigt ute och riktigt tråkväder. Haft så mycket problem med bloggen min idag att jag håller på att bli tokig på den. Ett inlägg som jag under dagen hållit på med halva dagen bara vart kalabalik, så nu får jag kontrollera allt jätte noga innan jag lägger in alla inlägg på bloggen min.
 
Mat...limpamackor med smör på alla, ost och oliver på 2 st. och 2 st. med kaviar och gurka. Sen lite trädgårdstomater i olika sorter och färger. Även druckit lite apelsinläsk till. Det har verkligen strulat ännu mer med bloggen...min under hela dagen och efter att ha fått hålla på med redigering och ändring i bloggen med koder och annat skit, så hoppas jag att det i fortsättningen ska gå bättre. Blir dock bara så irriterad att själva programmet blogger ändrar hela tiden i deras program.


Ut med hundarna och sedan mat...Stekt köttfärsbiffar, en omelett på 4 st. ägg, tortillini med ost i, gräddsås och en skivad tomat. Druckit limeläsk till. Ännu mer strul med bloggen som jag fixat, med och till sista strax förre klockan 20.00 på kvällen fick jag till skiten och fick in mitt långa blogginlägg. Snabbis ut med hundarna. Även suttit lite på facebook en sväng...sedan kolla på min TV-kväll...
 
"America's Next Top Model All Stars". Amerikansk realityserie från 2011. Säsong 17. Avsnitt 11 av 13. I detta avsnitt får vi följa med i säsongens tidigare avsnitt och se bilder som aldrig tidigare visats. Även 08/06. Programledare: Tyra Banks.
 
"Project Runway Allstars". Amerikansk realityserie från 2012. Säsong 1. Avsnitt 1 av 12. Alla tretton designers får bevisa vad de lärt sig sedan sist och stajla modellerna i sina bästa kreationer. För en modevisning. Den första utmaningen sedan blir att använda denna outfit som inspiration för att designa en ny kreastion med material från en krimskramsbutik "99 cent kreaktion". Deltagarna häpnar när de dessutom får en personlig hälsning av Valentino. Även 10/06. Nya programledare dock!! Angela Lindvall. (Svenska) en topmodell. Georgina Chapman Marchesa är hennes märke, Isaac Mizrahi också en känd kläddesigner. Mentor till dom blir: Joanna Coles.Gästdomare: Ken Downing.

Dom som tävlar i detta program är: Mondo Guerra, Michael Costello, Mia Hermanovski, Anthony Williams, Jerell Scott, Elisa Jiemenez, Kara Janx, April Johnston, Austin Scarlett, Kenley Collins, Rami Kashou, Gordana Gehlhausen och Sweet P.
 
1. Anthony. 2. April. 3. Austin. 4. Elisa. 5. Gordana. 6. Jerell. 7. Kara. 8. Kenley. 9. Michael. 10. Mila. 11. Mondo. 12. Rami. 13. Sweet P. Vinnare vart Rami's och den som fick åka ut denna gång vart Elisa.
 
"Project Runway All Stars" Amerikansk realityserie från 2012. Säsong 1. Avsnitt 2 av 12. Gästdomare. Mark Badgley och James Mischka som är kända klänningsdesigners. Alla designers ska skapa en klänning som är så glamorös att den kan bäras på operan - och dom har endast 24 timmar på sig. Även 10/06. Vinnare denna gång: Austin och den som fick åka hem vart Sweet P.

 
Från vänster till höger längst uppifrån och neråt. 1. Kenley. 2. Gordana. 3. Rami. 4. Mila. 5. Sweet P. 6. Mondo. 7. Jerell. 8. Kara. 9. Anthony. 10. Austin. 11. April. 12. Michael.
 
Alternativ.nu...Kollat på lite olika fjäderfän, men även laddat upp lite bilder på saker jag gjort i konstväg.
 
Även lägga in dessa bilder på facebook. Måste städa i morgon. Är även in en sväng på qruiser och svara på mail innan det blir dags att gå ut med hundarna och sedan sova. ZzZZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar