torsdag 11 juni 2009

Oskulden!

Nu tar jag min bloggs oskuld!

Vaknade vid kl. 11.30 idag & hade fortfarande feber, men blir väl frisk snart?!
Ja den är bara i födelsestadiet, men jag lovar att jag ska skriva om Mitt liv här för er som är intresserade av att läsa?!
Jag e hemma med feber & e så rastlös, snart börjar jag väl klättra på vägarna & taket som i Exorsisten & river ner tapeterna & takkronan.
JA jag får skriva en massa, chata med folk, kolla film & annat som gör att jag blir glad & inte så himla rastlös. Jag hade ju helst velat träna men det kan jag ju inte göra när jag e sjuk, då kan man får hjärtkärlsinflammation, så kul ska vi inte ha det. Ligger i sängen mest hela dagen, nerkruppen under täcket. 2 av katterna & lilla hunden ligger här hos mig me & sover så gott!


2 kommentarer:

  1. Hej du ^^ nu finns du också här.

    Inte bra att du är sjuk, men du har ju iallfall världens mysigaste husdjur som sällskap, aye?

    Kram från Gabbi.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!!

    Nej men på bättringsväg!

    Kram Jonas

    SvaraRadera