torsdag 11 juni 2009

Tankar som flyr!

Tankar som vi alla har, susar det nu en speciell runt i mitt huvud!

Har ju funderat på det "Imperium" jag har tänkt på ett tag. Jag har många tankar som går i mitt huvud det e nog det som e det mesta intressant med mig & att jag har stor kuk! Hahaha... Nej allvarligt talat så har jag funderat på massa produkter & tjänster som inte finns på den svenska marknaden, plus en del som finns, men behöver förbättras & snyggas till i kanten, bl a. inom designprylar som köksprylar, inredningsprylar, lampor & annat, Konst, Djurartiklar, Skönhets & Hälsoartiklar/Vård & mycket, mycket mer.
Ja idag så ska jag fortsätta att prata med polare & gulliga killar över nätet, fast det förståss finns en hel del dönickar till killar man pratar med me. Men finns några killar jag har ett gott öga till, men får se vad som händer i framtiden? Jag vill inte rusa in i ett förhållande & bli bränd, ett förhållande ska byggas upp från grunden.

Kollar på QX & Facebook, men ska väl äta lite & kolla på TV nu kan ju inte bara sitta på datorn!! hahaha... Jag såg att det dagens fråga på QX om man använder smink & det var mest killar som inte gjorde det. Men jag säger så här tror fler killar använder smink än dom erkänner. Jag kan erkänna fast jag e en grabbig kille att jag ibland använder täckstift, bronser, maskara, ögonbrynspenna & eyeliner. men väldigt sällan.

Kanske skulle man försöka sig på att flytta till en storstad igen som Sthlm, Göteborg el. kanske Malmö, vill ju se något nytt är nu så trött på Örebro & dess invånare. Sorry ni som läser detta, men jag vet att dom jag gillar e dom få som inte e helt tappade bakom flötet här i Örebro. Jag vet ju att jag har mer möjligheter att lyckas med saker jag vill. Jag vill ju även ta körkort & kanske också som jag funderat på länge att gå räddningstjänstutbildning för att bli brandman.


Längtar nu tills jag åker till Borneo; Sabah; Kota Kinabalu i slutet av Juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar