söndag 14 juni 2009

Under dagen & Jobbiga känslor!


Jinx har försökt att reta hunden som ligger under täcket & sover & Jinx ska även ska bita i & klösa mina tår, snacka om att hon har fått ett dampanfall, helt knäpp e hon, den lilla terroristen.

Imorgon måndag fyller jag 27 år! Hoppas jag får det jag önskat mig? En Digitalkamera!

Kollat på kattrasen Savannah cats som är en superhäftig kattras med Sereval i sig & Sphynxkatter, en kattras som jag vill ha.

Greg Pritchard:
Älskar det han gör med sin röst så jävla häftigt! Ni måste bara kolla!

TV "Kathy Griffin- My life on the D List"; Hennes egen realityshow om hennes liv. Michael en gay kille som betala 60.000 dollar. för att få bo hos henne & gå på en kändisgala, jag skulle varit superglad & haft superkul, men han måste varit bland det tråkigaste jag har sett & han tänkte sno en I-pod från henne, torrboll & idiot! Hon äter så mycket skräpmat att hon fick ont magen av att äta rå broccoli, hahaha! Hon bantar & tränar nu. Hon skulle åka till Irak för att framträda för soldaterna, men det får man se i nästa avsnitt. Jag måste bara se det, de var ju inbördeskrig när hon var där, fast det antar jag väl att det är fortfarande. Kanske låter krasst att säga, men jag förstår inte hur man kan slåss på grund av religioner & tro. Religion ska ju förespråka fred!

Lunch: Thaicurry & örtkryddad köttfärssås med laktosfri grädde med pitabröd, kokt ris, sallad & gurka. Till det att dricka vart det mango & ananasjuice. Var riktigt gott!

"Jon & Kate plus 8" Handlar om ett par som hade problem att få bran gick till en fertilitetsklinik & fick då 2 flickor/tvillingar & ville ha 1 barn till & vart gravid, men med 6 st. barn 3 flickor & 3 pojkar, så nu har dom 8 st. barn. & Skulle fixa ett födelsedagsparty med tivolitema för dom 6 st. 2 åringarna ska fylla 3 år. Ja du jag skulle vara glad för ett el. kanske två barn i framtiden om jag ska han barn, vilket jag inte vet om jag vill, men jisses att ha 8 st. skulle jag nog ta livet av mig då! Orka inte se hela bara en del.

"THE CITY" Om Whitney som lever i storstaden New York & jobbar med mode, om hennes olyckliga kompis Erin som vart dumpad av sin kille & det på en Nyårsafton & Världens fest inför nya året 2009. Ja Nyår e ju till för att festas på med massa Champagne! Fan vad dom alla e vackra, snygga kläder & lever coola liv, men jag ser det såhär det e för mycket drama i deras liv. New York e ingen lätt stad att leva i. Nästa avsnitt var att dom åkte till South Beach, Miami. Riktigt nice! Ett riktigt massa flörtande emellan folk, verkar vara mycket otrohet, precis som i "gayvärlden" där dom flesta bögar bara tänker med sina kukar & inte huvudena & på folks känslor.

Jag har själv blivit dumpad på nyårsafton en gång & det gjorde att hela min kväll vart helt förstörd & så, men man får ju gå vidarre i livet även om det då känns vädigt svårt när det händer på högtider. Jag kan säga så här jag har blivit dumpad på nyårsafton, men värsta var en gång då jag vart dumpad på min födelsedag det gjorde att jag inte tycker det e kul att fira min födelsedag längre med människor utan det blir oftast bara med med lite släktingar.
Fortsätter att kolla "THE CITY" Foto med Jessica Alba för Elle, Whitey väljer ut kläderna, men supervackra & bitchen Olivia tar åt sig äran. Love Jessica Alba! Dom ska sedan jobba med väskor, där e Olivia helt passiv & totalt ignorerar Whitney's begäran & att hon vill skriva vad som e bra med väskorna m.m. Hon hamna lite på pottkanten dock på mötet när dom skulle presentera allt. Whitney gjorde det jätte bra, men Olivia harkla sig & hade ingen innebörd i det hon sa! Där se ni synden straffar sig själv & dom som lever med falska avsikter & tar åt sig av andra personers ära får till sist sitt straff.

Vet inte vad det är, men jag känner mig ledsen, depig & nere! Kan bero på att jag känner mig så oerhört ensam, men samtidigt inte vill umgås med folk i verkligheten! Jag e inte ens kåt idag & det e jag varje dag flera gånger om, vad e det som händer med mig?? Sedan att alla omkring sviker mig gör ju inte saken bättre.

Jag har suttit med mina ideér om en fantasyvärld & mina karaktärer!

Styrketränat en timme!

"Grey's Anatomi" Sjukhusserien. Väldigt bra serie & jag känner ju inte att jag känner någe obehag med blodiga & uppfläkta människor så Brandman's utbildningen är säkert ett bra grej att försöka sig på & är ju absolut ett bra jobb!
"Stylista" Stylingprogram om att få bli modeassistent på Amerikanska "Elle" i New York. Idag fick dom tävla i persinlig gåva till en viktig kund & dom skulle komma ihåg kändisar genom att ha studerat bilder, namn, yrke & vad dom sysslar med. Precis som i "Djävulen bär Prada" så bra! Detta program e ganska lik den filmen.

"Byggslaget" Programledare Simon & Thomas. Amatörer som ska i två lag i två olika hus inreda hela huset & i detta avsnitt det första ska det dom göra vardagsrummet, snickra ihop 2 st. vardagsrumsbord & skapa ett konstverk som skulle sitta på en av väggarna i rummet. Kul att se att all har så olika smak & olika viljor.

-Hem 1. Turkost rum med svart, vit, grått & rosa till i färger vart supersnyggt. Därimot väldigt naket i framträdandet.
-Hem 2. Limegul, blekorange, kopparfärgat, svart & rosa plus 2 gråa spakelväggar, skitfult, men supersnygg soffa som kunde sitta i från 2 håll.

Lokaltv: Om Arabhästar...Dom är så Oerhört Vackra & Majestätiska. Jag tyckar att det är det vackraste man kan hitta i hästväg.
Bla.Med Magnus Tingershager/n & Hans Westblom 2 stora & kända Arabhästägare. "Luxor" en 19 årig, skimmelfärgad arabhingst från Kumla.
Slökollar på någon tonårsfilm "Queen sized" Om en tjock tjej som blir mobbad i skolan, men som sedan blir "Homes Coming Queen" till sist!
Var lite gullig, främst med budskapet att det är fel att mobba!

Sen var det bara skit på TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar