måndag 15 juni 2009

Kille vs. Tjej!


Jag Älskar att vara kille & jag gillar killar, men jag tror att mitt liv hade varit mycket enklare om jag varit tjej & sett ut som Lindsay Lohan, Megan Fox, Jessica Alba, Lucy Liu, el. varför inte klassiska skönheten Michelle Pfieffer? el. så varför inte som min vackra mor el. min vackra lillasyster som båda e supervackra. Båda var väldigt populära i skolan & syrran var jätte duktig i alla skolämnen, lika som hon är i livet idag & som bor i England! Vilket jag e jätte glad för hennes skull, men jag tror att mitt liv som sagt hade varit lättare om jag varit en tjej.

Nu skulle jag ALDRIG vilja byta kön, det handlar inte om någon könsidentitetskris el. osäkerthet. Jag vet att jag e kille & jag trivs jävligt bra med att ha en kuk, krasst sagt. Som sagt tidigare så hade nog mitt liv varit lättare om jag hade varit en tjej!

Jaja...ni som förstår vad jag menar, så Tack & Bra! Ni som INTE förstår får väl stå/sitta/ligga ner då bäst fan ni vill å se ut som dumma fån då! Hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar