onsdag 9 september 2009

Ännu en Tisdag kväll...

När jag kom hem efter att ha suttit på biblioteket hela dagen, så prata jag en stund med Niclas & med Jonas A. innan jag kom hem. Precis i trappuppgången så träffa jag på min granne som var på väg ut med sin "Bouvier des Flandres" så jag frågade henne om hon var på väg ut & jag tog då med Lucky ut. PS. Inte deras hundar på bilden. DS.

Vi gick runt hela Varbergaskogen & på vägen runt så träffade vi på en tjej & kille med en "Dalmatin". "Bouvierern" & "Dalmatinen" fick leka lite medan 'Lucky' som vanligt var sitt sura jag emot hundar hon inte känner. Dom ska läxas upp tycker hon bestämt.Var en skön promenad i den svala kvällen. Sedan när jag kom tillbaka så vart det att sätta sig & titta "NCIS" Älskar den TV-serien! Den är så himla bra & klurig i fallerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar