fredag 25 september 2009

Fredag! En dag efter en jobbig vecka!

Jag vakna tidigt idag, redan vid 08 snåret & bestämde mig för att duscha, klä på mig, gå ut med Lucky & sedan åka in till stan. Jag har varit förrbi socialen med mina sjukskrivningpapper & har även varit på Myrorna & kollat, men inget intressant där.

Sedan har jag bara suttit & chatat, bloggat & sånt med folk. Bloggen, facebook, MSN & emailen "Yahoo", spelar FarmVille m.m. Har chatat med Jimmy B., Karin, Björn, Toby, Martin, Tristan, Jani, Niclas, Valentine Peter H, Michael, Andreas, Phillipe, Jeffrey, Calle, Xin, Kalle, Jonas O, Andreas N, Tum, & Andreas G. m.fl.

Jag mår väl ganska bra idag, men inget supermående, fast är glad att sitta & blogga, chata & bara slappa lite. Ska träffa min tjejkompis Kim som jag inte träffat på länge annars blir det som sagt bara softa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar