måndag 28 september 2009

Fredagkvällen med Kim!

På fredagen efter att jag varit på biblioteket så gick jag & träffade upp min kompis Kim som annars nu bor i Molkom där hon går en film/skådelspelarlinje. Vi gick en sväng på stan på Åhlens, Clas Ohlsson, GAME & sedan gick vi ner till konserthuset för att ta bussen hemåt, men jag bestämde att åka med Kim hem till hennes pappa i Vivalla. Pratade med Niclas en stund i mobilen, men gick snabbt tillbaka att vara social med Kim igen. Vi åkte hem till hennes far där vi bara softade, åt tacosköttfärs med ostsmaksatta nachochips, vi kollade på bilder från hennes skola, vad dom gör där & en film dom spelat in & kollade på Vampyrserien "Trueblood". Gick sedan hemåt där ifrån. Älskar mörker så tycker det är nice att gå hem i mörkret. Väl hemma sms:a jag Kim att jag var hemma & att jag strax skulle sova skulle bara ut med Lucky först. Sedan vart det nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar