måndag 28 september 2009

Söndag! Höst & Speldag!

Vaknade vid ca 10.20 & va 10 min. senare redan ute med Lucky på en morgonpromenad- Sedan vilken höstblåst det är ute & alla träderna har börjat att få röda, oranga & gula nyanser på sina vackra blad. Man känner att det är på väg att bli höst igen. Alltid så kul när jag är ute med Lucky, det är alltid massa folk som tittar & hälsar på henne & mig när vi är ute & går. Satt en liten stund & kollade på något program jag inte uppfatta namnet på om röda viner. Efter det gick jag ut igen för att fota lite vacker höst.




Sedan vart det att kolla på TV.

"Mannen som talar med hundar" Cesar Milan.

"Dickinsons Auktionsklipp" Auktionsprogram.

Fixade lite mat: Mackor av min egenbakade limpa med massa gott i som solroskärnor, vetemjöl, linfrön, bovetekross, havregryn, dinkelgryn, torkade plommon m.m. 2 halvlöskokta ägg & att dricka till det teét "Orange Jaipur".

"Kathy Griffin- My life on the D list". Dokumentär om Kathy Griffin's liv. Massa kul då hon är så himla rapp i käften sin. Hon prästvigde sig & höll i en bröllopscermoni som präst. Hon höll även ett komediframträdande på "WaMu Theatre, Madison Square Garden" i New York & hon fick även bra tidingspublicitet.

"IDOL" Sångprogram, utgallringen för dom som ska tävla på scenen emot varandra. Sedan vart det att se "Sveriges fullaste hem".
Niclas ringde & ville att jag skulle ha telesex med honom, men jag hade inte tid & det vart han jätte sur över! Jaja...får stå för honom. Jag sätter mig bara på tvärren om folk kräver saker av mig. Sms:a med folk med, jag fick bl a. ett sms från Annelie som sa; Att dom skulle spela ikväll & att Dennis & Tony var & åt på Varberga Pizzeria, så jag kunde möta upp dom där & åka in med dom. Det vart att spela 2 omgångar av "RISK", Annelie vann första omgången & Tony vann andra omgången. Linnea hade tagit med sig bullar vi åt & drack Coca Cola till medan vi spelade. Vart någon "GRANT's" snus för mig med & dom andra rökte förrutom jag & Linnea.

Dennis, Tony, Annelie & Linnea.
2 spelomgångar!


Klockan var 22. något & jag fick skjuts hem av Tony & Dennis. Väl hemma var det ganska lugnt. Jag gick ut en sväng med Lucky i natten & efter det vart det att duscha & krypa ner i sängen vid ca 24.00 & sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar