måndag 28 september 2009

Måndag. Biblioteket, Matbjudning från Annelie & senare Tino.

Jag vaknade vid kl. 06.08 först, men somnade om ganska snabbt & vaknade sedan vid kl. 08.20 & då tyckte jag att jag kunde gå upp. Tog en liten promenad med Lucky, sedan en dusch & gick till Varberga centrum för att se om jag fått pengar vilket jag inte fått. Sega jävla socialen & så har ju Nordéa haft problem med sina banksystem. Att få in pengar från andra bankkonton till Nordéa konton. Jag åkte ändå in till stan, men fick ta en sms biljett till bussen.

Suttit på biblioteket ett litet tag innan Annelie kom förrbi & skulle hämta sin påse med en jacka & en tröja hon hade hos mig. Hon bestämde sig dock att bjuda på lunch. Vilket jag inte tackade nej till! Det vart stekt med strips & Bearnaisesås. Gott Gott! Synda lite med fet mat, men va fan, man lever antagligen bara en gång så!

Efter det vart det att jag satte mig på biblioteket igen & chatat med Karin, Andreas G, Mattias, Jimmy B, Malte, Andreas N, Kim, Hans, Toby, Phillipe, Joseph, Jonas A, Macke, Björn, Danel, Fredrik S, Niclas & Jani m.fl. Vart även att blogga massa, kolla tagged, facebook, min email & annat.

Jag ska träffa min kompis Tino vid kl. 18.00 han ville bjuda på hembakad "Cheese Cake" & te. Han är så snäll Tino, han bjuder alltid på något när man kommer & så har han alltid fantastiska Orkidéer som blommar i någon av hans köksfönster el. andra rum. Ska bli nice att träffas var ett tag sedan sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar