fredag 9 oktober 2009

Fredag eftermiddag...SUSHI, Mc'Donald's & Monopol.

Vart för mig att gå & äta Sushi på Sushibar.
Varm Misosoppa.

Sushi; 15 bitars Nigirisushi & sjögrässallad.
Sedan var det bara att gå en stund på stan & softa lite lite i solen. Mötte senare upp Annelie för att tillsammans prata om att vi skulle dra ihop en spelkväll med gänget & spela oss trötta.

Var att dra sig först till mataffären för att köpa lite snasks som chips, dip & godis m.m., men även till Mc'Donald's för att få med lite mat hem: Vart Chicken Bacon Melt plusmeny för mig & en jordgudd/vaniljpaj.
Vi bestämde att det skulle spelas Monopol, blev en omgång då det tar lång tid att spela & Jag Vann! Jag slog först ut Dennis, sedan Annelie. Johan slog ut Toni & jag sedan även Linnea, så stod det mellan mig & Johan, fast jag hade stort över tag & vann med en utklassning på 11 hotell, 19 tomter/förretag & 295.000 kr i kontanter. Dags att ta sig hemåt & sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar