onsdag 25 november 2009

Tisdag 17/11...En skrivardag & TV- kväll!

Jag har mest suttit hela dagen & skrivit på olika saker jag ska komma ihåg, önskar, berättelser, noveller & annat som är roligt & inspirerande att kunna skriva på. Både för hand & på datorn.

Pratade en stund med Mitt ex. Magnus som ringde från jobbet sitt. Magnus är en av dom alla killar jag varit tillsammans med som jag verkligen har älskat & han kommer alltid att ha en speciell plats i Mitt Hjärta & kommer alltid att finnas i Mitt liv då vi fortfarande är vänner.

Vi pratade om saker som händer & hänt i livet, drömmar & annat. Han ville veta hur jag mådde & hur det går med allt från träning, skola & annat. Han frågade om jag hittat någon. Vilket jag inte har sa jag, men kan känna ibland att jag e nöjd att vara singel även om jag saknar någon att krypa ner i soffan med på kvällen & mysa, sova med & ha sex med. Har inte bara casual sex med killar/män längre.

Skriva lite mer efter att vi pratat & sedan vart det TV- kväll...


"Desperate Housewifes"

"New Life of Old Christine"

& den fantastiska serien "Brothers & Sisters" Sen vart det att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar