tisdag 16 mars 2010

Cinderella kryssning 13/2- 14/2.

Jag & min kompis Lia bestämde oss för att i sista sekunden åka på en helgkryssning till Mariehamn. Det ända som kostade för oss på resan var 120 kr. på bussen, gratisresa, mat tog vi med oss, sedan vart det att köpa alkohol på båten i baren. Happy Our 28 kr. ölen, Billigt! Sedan så vart det någon drink med, gjorde av med kanske 400 kr. på alkohol den kvällen.

Lite vacker interiör från insida vid glashissschaktet & en av livräddningsbåtarna ute på däck. Det var dimma hela vägen när vi åkte, men vill ni se det får ni kontakta mig om bilder.

Party Party...Hade superkul; dansa, sjöng karaoke, drack & träffade supermycket trevliga människor bla Inka & hennes son. Sedan Nicklas som jag myste en del & dansade med!

Här uppe satt man & feströkte! Shame on me! Men jag hade superkul! Party Party! Sov inte speciellt mycket, men kul hade jag & nu blir det lugnt med spriten för ett bra tag framöver. Nu vart det dags för Jobbpunktväst där jag håller på med mitt jobbprojekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar