tisdag 16 mars 2010

Träffade min moster för första gången!

Min mamma kom ner till mig & stannade från en Söndag till Tisdag & var under den tiden hundvakt åt lilla Lucky & mina vildkatter. Hon var här för att träffa Mig, men också för att träffa sin syster, min moster Anna, som vi båda nu träffade för första gången i februari 2010. Anna är 32 år & har 3 barn, så nu har jag tre nya kusiner, men mamma & Anna har även bror som är 37 år. Jag, mamma & Anna satt & åt middag på SAIGON i 3 timmar, pratade & hade jätte trevligt. Var så kul att få veta att man har ännu mer släkt nu. Ni som inte fattat det så är min mormor & morfar skilda & jag har aldrig träffat min morfar. Från att mamma haft 3 syskon, har hon nu 5 st. syskon. & Jag har gått från att ha 1 moster & två morbröder, till att ha två mostrar & två morbröder. Men inte nog om det, jag har haft 6 st. kusiner till att nu ha 9 st. Ja det händer en hel del i livet med släkt & ingift släkt & annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar