måndag 15 mars 2010

Finns alltid idioter där ute i Världen!

Jag vet ett ex. antal killar & tjejer som lever på att trycka ner folk, mobbning. Christoffer, Magnus, Emma & andra jag gått i högstadiet & gymnasiet med, men även Jenny som jag gick i folkhögskolan med & Niclas som bor i Göteborg är bl a. såna människor. Såna som försöker att trycka ner människor för att själva må bra. Jag säger bara kan man bara bli mer patetisk än att man ska försöka att trycka ner folk för att dom vågar stå på sina egna ben & vara udda jämnfört med deras tråkiga & ganska händelserösa liv. På olika sätt försöker dom att göra saker för att må bra. Att skryta om pengar, resor & annat är ett sånt sätt. Jag imponeras inte ett dugg av pengar, titlar, snabba bilar & annat sånt. Har Du inget mellan öronen, så spelar det ingen roll hur mycket pengar den personen har el. vad han gör för att trycka ner folk. Jag känner bara att jag inte orkar bry mig längre i folks patetiska försök med att trycka ner en. Jag har blivit utsatt för det mesta man kan bli utsatt för när det gäller att bli utsatt för mibbning, men jag låter mig inte nedslåss av vad folk säger om mig el. min släkt. Det visar ju bara hur patetiska & osäkra dom själva är. Jag gäspar el. skrattar åt såna försök.

Jag vet vem jag är, men det lustigaste är att alla andra tror att dom vet vem jag är, speciellt dom som inte har en aning om vem jag är, men dom har inte den blekaste aning. Finns oerhört mycket jag är duktig på & jag lär mig saker oerhört snabbt & har fått flera medicinska underlag där det styrker att jag är överintelligent, oerhört snabblärd & skulle passa bäst att jobba med ett högt uppsatt chefsjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar