tisdag 30 mars 2010

Måndag kväll...Sms:at, Tänker på förhållandet & TV:kväll!

Suttit & sms:at en hel del under kvällen med folk sen jag kom hem. Diana, Andreas N, Emelie S, Kaj, Jimmie, Christer, Amarius, Lollo, Ulrika W, Andreas G, Camilo Alexander, Ulrika B, Peter H, Michelle, Karin J, Jonas A, Christoffer L & Ludvig m.fl. Några av dom har jag pratat om min relation, då jag inte vet vad jag ska göra med den?!

Jag funderar en hel del hur jag vill göra?! Om han verkligen är mogen för ett förhållande & om jag verkligen är mogen för ett förhållande. Jag tror att jag är det, men jag tror inte att min pojkvän är det. Då han inte verkar förstå vad en relation går ut på & att han måste behandla mig efter ett visst sätt. Jag tror inte han fattar att det han gör när han inte svarar på varken sms el. mina samtal & när han väl svarar är han kort i tonen & så, men ändå säger han att han är kär i mig. Detta gör mig arg, men mest ledsen att han inte fattar att han stötter bort mig med sin klumpighet.

Jag vill ha en kille som verkligen visar hur mycket han gillar mig. Han ska kunna skrika ut för hela världen att det är mig han är kär i utan att skämmas för det, fast inget jag begär att han ska göra. Han ska visa att han verkligen vill ha mig med gulliga sms, samtal & handlingar som att bjuda ut en, köpa små presenter, blommor & annat mysigt. Precis som jag gör för den jag gillar om jag får den responsen jag vill ha från en pojkvän. Jag vill ha en romantisk kille.


Nog om det...


Kvällsprogram vart...

Halvåtta hos mig. Matlagnings & Tävlingsprogram. Måndag till Torsdag. 4 personer. 1 person lagar en trerättersmiddag åt 3 andra personer. Dn som lagat den bästa maten under veckan vinner 15.000 kr. Ikväll vart det Hjort, Mögelost, Champagne & annat gott.

Top Model Säsong 13. Första avsnittet. Special & nu är det korta tjejer som ska tävla för att bli en topmodell. Tyra Banks vill ändra standarden för dagen modeller som ska helst vara över 175 cm. Kate Moss är bara 170 cm & ingen av dessa tjejer som ska vara med i år får INGEN vara över 170 cm lång. Var en hel del vackra & KORTA tjejer, fast en hel del korkade med.

Svenska Hollywood Fruar. Love Does Stupid Bitches. Hahaha...Päivi Hacker & Lena Jolton. ja vad ska man säga om dom?! Suzanne Saperstein. Anna Anka, Ja hon skulle behöva tvätta sin mun med tvål & vatten el. sätta in mer tuggummi i munnen, så att man slipper höra vad hon säger. Maria Montazami är den bästa av dom. Hon är ju i allafall lite mer jordnära än dom andra, även om hon verkar ganska korkad så är hon så söt & gullig.

Tog & åt lite Thai-nudelsoppa med räkor, lime & chili, sen även pilafbröd att doppa i soppan.

Petra Mede Show. Hon är ganska dryg, Andreas Lundstedt med som är hennes Co-Houst, men kolla på det medan jag skrev detta inlägg på datorn & som jag dagen efter lägger in här. Dagens viktigaste gäst tyckte jag var Maria Montazami. Därför jag ville kolla på det, fast nästan hela programmet hade gått innan man fick se henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar