måndag 29 mars 2010

Måndag...29 mars. Jobbpunkt. Min namnsdag & Farfar Uno's födelsedag!

Idag så händer en del på jobbpunktväst. Det är några nya kusare som börjar här idag sin första dag. Jag börjar nu min 7 vecka & jag har fått massa trevliga vänner på kursen, Mikaela är en av dom & jag tror att hon är en sån vän som jag kommer att ha kvar resten av mitt liv.

Ja det är ingen vanlig dag för det är Jonas namnsdag. Hurra Hurra Hurra!

Jag har namnsdag idag, Jonas, men om min farfar, Uno hade levt fortfarande hade det varit hans födelsedag. Vi brukade ofta fira dom tillsammans. Jag har blivit grattad av några personer idag, vilket var väldigt trevligt. Jag grattar även mina vänner som heter Jonas som har namnsdag idag.

Farfar Uno, året innan han dog på midsommarafton, Leif & min pappa Roland.

Jag dricker en väldigt massa kaffe under dagen på jobbpunktväst. Inte bra, men men gott! Ska gå till kl. 16.00 idag som vanligt, sen hem & softa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar