torsdag 1 april 2010

Onsdag...Jobbpunktväst, Träffa kompis & Anna Anka!

Jobbpunktväst hela dagen till kl. 16.00. Kolla jobb & utbildningar. Jag har även bloggat, kollat qruiser, facebook, msn & annat. Pratat bl a med snygga killen Aku. <3

Umgicks med min kompis Andreas O. & skulle umgås med hans flickvän Ida A. men det visade sig att hon jobbade. Vart att spela Playstation 3. Grand Theft Auto. & Andreas satt & komponerade lite klassisk musik också.

Sms:at med lite olika folk bl a. Camilo Alexander, Joakim, Andreas A, Pierre, Johan E, Amarius, Peter H & Robert O. m.fl.

Vart att kolla på TV sen...

Halv åtta hos mig. Löjromstoast bla. & stekt mörkt, rött kött.

Anna Anka söker assistent.

Hon ska anställa en assistent & i den här serien & nu för en gång skull så tyckte jag om henne i det hon säger & gör. Här är en av dom killar, Per-Robin Gustafsson som vill bli hennes assistent.

Hans blogg.

http://finest.se/userBlog/?uid=12614&beid=1320961

Resident Evil: Extinction. Rysare med zombisar i form av människor & kråkor bl a. men orkade inte se hela. Huvudrollsinnehavare: Milla Jovovich.


Pratat med Camilo Alexander innan jag skulle ta & sova. Han är så snäll & mysig att prata med, en bra vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar