torsdag 1 april 2010

SAKNAR...Min kompis Ulrika B.

Jag Saknar min kompis Ulrika B. <3 som jag vart vän med när jag bodde i Mora. Jag Saknar hennes skratt & spralliga sätta att vara! Vi hade så himla kul när vi umgicks & gjorde roliga saker. Hon tog hand om Mig när jag vart misshandlad av mitt ex. Daniel från Mora. (Har flera ex. som heter Daniel)

Hennes fina djur hon hade när jag var med henne & bodde hos henne ett tag. Cliffton (Cliff)som var så speciell, han brukade inte gilla människor, men speciellt män, men mig var han helt tokig i. Han vart tyvärr överkörd. & Tequila (Tickizz) En blandras mellan Riesenschnauzer & Schäfer. Hon vart tvungen att ta bort henne pga att hon vart för vaktig & agressiv senare när hon & hennes ex. fick barn tillsammans.

Saknar henne & djurena. Jag Älskar Dig Ulrika! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar