torsdag 1 april 2010

SAKNAR...Min kompis Emelie L. & hennes familj!

När jag bodde i Kiruna så skaffar jag mig vänner genom just Nakenhundar som både jag & Emelie har.

Vi började att umgås med varandra. Hon, hennes kille Per, jag & min dåvarande kille Magnus W. Vi började att umgås & hitta på roliga saker som vi hade gemensamt som hundar, fika, mat & annat kul! Vi båda har Nakenhundar & sedan vart det diskutioner om att skaffa en hund till både vi & dom. Det lustiga var att dom skaffa en Italiensk Vinthund precis som vi gjorde med med 2 veckors mellanrum. Så himla lustigt & kul så nu hade dom 2 hanhundar, en Chinese Crested & en Italiensk Vinthund & Vi 2 tikar, en Chinese Crested & en Italiensk Vinthund.

Jag Saknar att umgås med Emelie, Per & hundarna jätte mycket & jag hoppas att dom har det bra i sitt liv uppe i Kiruna. Vi umgicks även med hennes pappa som har 2 st. Borzoier & hans kompis som har 1 st. Saluki. Hundar med riktigt mycket Hundutställningsvinster & är Otroligt vackra Rasrepresentanter.

"Bobby" Italienska Vinthunden & "Rocky" Chinese Crested Dog'en.

Det lustiga är att om jag skulle skaffa någon hanhund så är det precis dessa namn jag skulle vilja ha på dessa hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar