tisdag 23 mars 2010

Söndag...

Snöade jätte mycket ute under dagen.

Skrivit på datorn & pratat en hel del i mobilen under hela dagen med bl a. mamma. Även sms:at en hel del med bl a. Camilo Alexander, Mikaela & Albin. <3>

London Ink.

Jag vill tatuera mig igen. Funderar på det ännu. Dessa tecken betyder: drake, man & hund. Fast ha dom på olika ställen. drake & man vet jag inte vart jag ska ha, men hund ska jag ha på höften under mitt tecken för katt.
Äventyrare.

Homosexuell & stark. Jag har tänkt att alla teckenbetydelser ska sitta på olika ställen.

Jag skulle eventuellt också vilja ha en stor drake över kroppen med en massa skuggningar.

America's Funniest Home Video's.

The Hills. Weekend Break. Flera avsnitt i rad. Här händer det en massa kärleksdrama, men slökollade mest då jag mest skrev & fixade med bilder på datorn.

Drop Dead Diva.

The Hills.

It's Me our the Dog! Hundtränare Victoria. Om en rastlös Weimaran som lever loppan hemma & river runt i hela köket när inte ägarna är hemma, men efter att dom förstått att hon behöver röra sig mer & sysselsätta sig för att inte få betendestörningar gick det bra. Det borde man väl som ägare veta om man har 4 st. Weimaraner, men bara en av dom var rastlös av sig, dom andra hade lärt sig att slappna av trots att dom inte fått utlopp för sina sök & jaktinstinkter.

It's Me our the Dog! Hundtränare Victoria. Om en orederlig Dobermann hane som heter Harvey. Han kissade överallt när mannen i huset lämnar honom, terroriserar den tidigare lilla tikhunden Lady som är en Shi Tzu & matte Jane. Aggressiv emot andra hundar, drar starkt i kopplet speciellt då med andra hundar i närheten, men lyssnade konstigt nog när han slet sig & sprang emot dom andra hundar, då ropade Bill (husse) & han kom tillbaka. Dom fick fason på honom till sist vad det verkade som.

Hästläger. Om Unga tonåringar som är på ett ridläger med sina stora ponnier. Dom får träna för olika kända Ridsportsprofiler.

Djursjukhuset. Handlade om en hälsoundersökning, blodprov & tvättning av Indiska elefanter på Zoo. Gör rent ett sår på en av elefanterna. Sedan vart det om en beridare & en ung kille som ville köpa en ponny. Bläsbock som ska kastreras. En labradorhane som är en räddningshund & ska leta upp en liten pojke. Om ett sto med ett föl som hade senkompratur i sina gåsenor. Annat sto med ett föl som varit 3 veckor på sjukhuset som har haft likande problem men nu var helt friskt. Sedan tävla 3 personer i att skjuta med blåspilar.

Brothers & Sisters. Bröllopet vart avbrutet förra avsnittet av att Kitty's kollaps, hennes cancer lymfom & en blodpropp i ena lungan. Ryan fick donera benmärg till Kitty. Detta är en av mina favoritserier. Nu verkar det som om hon ska bli frisk & hennes man Robert drar ner på sitt jobb & blir inte Guvenör längre. Den andra favoriten är serien Glee.

Jersey Shore. Ungefär som typ Big Brother el. liknande. En massa latino Bimbo's & huvudtomma latino "Guidos" Muskelknuttar som säkert bara tänker med sina små kukar. Speciellt eftersom tjejerna bara är en massa silikon & botoxfyllda bimbo's. Plus att killarna tar med bimbo som badar bubbelpoll med några av killarna, först i underkläderna, men sen klär tjejerna av sig bh:arna & sedan någon trosa

Lägga mig & skriva/rita lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar