lördag 24 april 2010

Fredag eftermiddag! Camilo! TV-spel & Pizza!

Jag cyklade hemåt efter att ha varit på jobbkursen. Var ut med Lucky med sväng innan himlen verkligen öppnade sig & regnet öste ner. Skönt man var inne då. Väl hemma satte jag mig sedan & spelade på Sims 2 Pets.

Min kompis Camilo Alexander som ska hälsa på i helgen kom vid ca, 18.50. vi pratade en hel del & satte oss sedan & spelade TV-spel. Star Wars Rebel Strike Rogue Squadron III. efter det Pokémon Colosseum. & efter det The Urbz Sims in the City. Vi var & handlade lite frukost & annat. Vi köpte också med oss Pizza hem för att snaska på. Jag åt en Tropicana & Camilo åt en Santa Maria.

Vi satt & spelade till 01.00 innan det vart dags att ta & sova. Han sov i soffan & jag i min säng för er med snuskig tanke som tror något annat?! Men vi är vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar