måndag 19 april 2010

Fredag...Cykla in till stan! Skrivit! TV-spel & Hästar!

Jag cyklade in emot stan efter jobbkursen & var inne i stan en sväng. Där köpte jag lite saker bl a. två sjalar & några klockor som man ringer i när man ska meditera, men även en liten present (inte visad här) som min mor ska få när hon kommer hit.

Suttit & skrivit på datorn sedan jag kommit hem & varit ute med Lucky! Sitter oftast hela kvällarna på datorn & skriver saker till min blogg & redigerar bilder. Men mest sitter jag & skriver på mina böcker.

Stekt falukorv, 2 stekta limpor & 2 stekta ägg på. Tropisk Juice.

Spelade lite TV-Spel. STAR WARS Rebel Strike.

Bara skräpp på TV vid sjusnåret på fredagar. Läste en inredningstidning "Sköna hem" & slökollade emellanåt på Håkans bar som är astöntigt el. ja han är astöntig! Håkan klantar sig, vad förvånad man blir...INTE!

The Legend of the Seeker. Fantasyserie. Något är inte som det ska han vaknade upp hos sin bror & sin far, den far han trodde var död. Ingen vet om att han är Sökaren & saker är inte som det ska. Men han är förtrollad genom drömmen han nu drömmer & Kahlan & Zedd måste få honom ur drömmen annars kommer han att vara i ett drömtillstånd för evigt. Men Kahlans kärlek väckte honom ur drömmen & Rahl's grepp.

Världscups Final i Hoppning. Denna kupp rids inomhus på fantastiskt vackra halvblodshästar, Svenska Halvblod, Holsteiners & andra halvblodstypshästar.

Var ute med Lucky en liten stund i mörkret efter programmet.

Sms:a lite med kompisarna Amarius, Björn A, Stefan B, Christian R, Fredrik & mitt ex. Albin.

Tränade yoga & avslappningsövningar en stund.

Pratade mad kompisen Camilo Alexander en stund i mobilen.

Fortsatte sen att läsa i inredningstidningar & lade mig i sängen för att göra det. Var så trött idag fredag, vet inte varför?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar