fredag 16 april 2010

Fredag...Jobbkurs & nu snart HELG!

Har jobbkurs som vanligt idag, men skönt att det är helg nu snart! Jag har fixat lite idag med att lägga in bilder på facebook, bloggat, chattat, kollat jobb m.m. för att få dagen att gå snabbare.

Jag ska bara softa & bara ha det kul i helgen. Skriva om vad som händer & sedan lägga in det här på måndag. Längtar även tills jag får hem mitt egna trådlösa & portabla bredband. Kommer om ca 2 veckor & då kan jag sitta hemma & skriva, chata, surfa, blogga, skapa, lägga upp bilder & annat.

Till lunch vart det Tortellini med skinksås. En sallad med fetaost, kräftstjärtar, ruccolasallad & gröna vindruvor & till efterrätt en slice vattenmelon & två slicar med ananas.

Vi har spelat en del kubb idag, var riktigt kul att göra lite annat än att bara söka jobb& utbildningar.

Jag har även redigerat min blogg idag så att jag fått besöksräknare & annat som är kul att ha på sin blogg.

Ha en bra Helg alla Bloggläsare!

Kramar...Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar