torsdag 1 april 2010

GLAD PÅSK...Ledig från idag efter 12.00 till Tisdag!

Nu Önskar jag Er alla en GLAD PÅSK & att ni får äta mycket god mat & har trevligt sällskap. Jag är nu ledig i några dagar & ska njuta av att vara ledig. Bara ta det lugnt, slappa, kolla film, vara ute med Lucky & vara allmänt lat.

Detta var det första direkta vårtecken jag sett...Krokusar som tittar fram. Lila & vackra & stod vid en södervägg i Vivalla. Älskar daggen som ser ut som små kristaller emot dom mörka kronbladen.

Halvdag till 12.00 på Jobbpunktväst.

Efter att ha slutat ska jag in till stan & köpa en Nätverkskabel, så ja kanske har internet ikväll?! ;o) Vi får se?! Ska cykla in till Örebro Centrum i regnet, men vem har dött av lite regn el. smält som en häxa, inte jag. ;oP

Jag hoppas att Ni nu alla får en jätte bra Påsk!

Love You All Friend's and Relatives! <3 <3

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk

    Visst är det skönt med några lediga dagar och bara göra vad man vill på (nästan). På söndag drar jag med Lena till lilla sthlm/älvsjömässan, håll tummarna för att hon visar sig från sin bästa sida.

    Har strul med mobilen, den bara lägger av titt som tätt (måste väl kika på en ny men det kostar ju), bara så du vet.

    Ha de gott o kram

    SvaraRadera
  2. Ok! Hoppas att ni hade det kul på Mässan?!

    Kram Jonas

    SvaraRadera