onsdag 28 april 2010

GRATTIS ANNA ANKA!

Den berömda Svenska Hollywoodfrun Anna Anka fyller idag 39 år & firar det med att vara i Stockholm, Sverige.

En kvinna som många hatar el. man bara totalt älskar. Jag ska erkänna att första gången jag såg henne så ja...Jag tyckte verkligen att hon verkade vara en "Total Bitch", men jag har ändrat uppfattning om det totalt. Hon är hård & rapp i käften, men det hon säger är ju ärligt & rakt. Jag skulle vilja att människor var mer ärliga & raka även om jag kanske inte svär så mycket, så kan jag förstå henne totalt. Hon måste vara tuff, det är hennes image & hennes rättighet som affärskvinna. Om en man hade sagt samma saker som hon gör skulle man inte reagera ett dugg, men det är ju där fördomarna kommer in.

Sen att hon är väldigt hälsosam är ett stort plus. Hon tänker på sin kroppshälsa & är en perfektionist ut i fingerspättsarna, jag ser det som possitiva egenskaper.

You Go Anna! Jag hoppas att Du får en Riktigt bra födelsedag i Sverige!

Åter igen GRATTIS Anna!

xoxo Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar