söndag 20 juni 2010

Lördag...Victoria & Daniel vad då?! Softa & TV/film m.m.

Legat & bloggat som vanligt, men något är fel med min spalt till höger om bloggen. Den ligger inte alls där den ska! Har kollat under dagen om det bara varit en bugg i deras program?! Vad är för fel?!

Till frukost vart det skivad ananas. Fräschare att äta en lätt frukost än att vräka i sig massa mat när det är så himla varmt ute!

Ingen kan ju ha missat att Kronprinsessan Victoria & hennes Daniel W. gifter sig idag?! För att vet mer vad jag tycker om det?! Kolla tidigare inlägg.

Jag lyckades se en del av vigsel fast jag satt & zappade på TV:n dom visade den ju på 3 kanaler på min TV. Visst jag unnar inte henne att gifta sig & hon hade en vacker klänning & så & dom ville ha hela bröllopet i en naturtänkande anda, men vem betalar för det. Nä inte kungen med sin taxerade förmögenhet på 300 miljoner, utan det får svenska folket göra. Visst okej dom sålde saker för att samla in pengar till bröllopet, men är ju bara en bråksumma & i slutändan är det ju ändå folket som betalar det.

Dom kysstes inte i kyrkan, men till slut så kysstes dom & kyssen var ju ganska lam. Ser ju ut som om Daniel inte ens vill pussa Viktoria utan vänder kinden till.

Nej, jag tog & kollade på Room Service istället där dom gjorde om ett jätte fint korshus som varit en lada tidigare till ett boende. Här med vardagsrum, kök & matplats i vit & olika grönafärger, men även lite grått i fårskinn. Vart riktigt snyggt & mysigt i detta hus.

Till lunch vart det att vara lite onyttig. Friterade Strips & bläckfiskringar med sweet chilisås. Riktigt gott gott!

Till efterrätt vart det en Catalanen som är en oval mazarin med hallonsmak.

Har suttit en hel under dagen på Qruiser & Tradera. Qruiser för att kolla vad det finns för killar där ute. Tyvärr är mycket av det som finns på Qruiser bara skräp & man kan tro att deras hjärna sitter i deras könsorgan då det ofta visas kukar på deras presentationsbilder än ansikten. Varför tror folk att man vill säga: - Hej Kuk trevligt att se dig??! Öhh...NOT! Ibland undrar jag verkligen hur folk vill framstå?! Är kuk, rumpa & sex det ända som betyder något?!

Film Liar Liar. Amerikansk komedi film. Om en pojke som på sin födelsedag innan han blåser ut ljusen önskar att hans pappa inte ska kunna ljuga för en dag & önskan slår in. Vilket inte är så bra för hans far som konstant ljuger. Hallå! Han är ju en advokat! Haha...Lite smårolig & mysig film.

Till att vara riktigt onyttig, jag åt ostkrokar/ostbågar, Fanta pineapple (ananasläsk) en av mina begär & cola nappar. Gott Gott!

Kollade en del på facebook & chatade med folk under resten av kvällen även under filmen jag kollade på senare.

Mystery Men. Skulle vara en komedifilm, men måste vara den dåligaste jäkla B-film jag någonsin sett. Den e
verkligen suger. Handlar om massa nördiga, ja supernörda killar & tjejer som tror att dom är Superhjältar. Ja resten kan ni ju gissa själva. Tror inte inte tam e fan att dom lyckas med med sina förmågor som att jag kan bara bli osynlig om ni inte ser mig, prutt attack...Ja behöver jag nämna mer?! Asdålig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar