söndag 1 augusti 2010

Fredag...Ska bli en Partykväll!

Rachael Ray. Matlagnings & Livsstilsprogram.

Grön glädje. Trädgårds & Livsstilsprogram. Var bla om en glaskonstnärinna som gjorde glaskonst till sin trädgård.

Suttit på näter bla. pratat med min kompis Andreas & det ösregnar ute.

Martha Stewart. Livstilsprogram. Fotografen Anne Geddes som fotograferar barn. Kändiskocken Jean Georges. Som lagade till kycklingvingar. Hans bok: Asian flavour of Jean George. Cathie Black först förläggare & chef på Hearst Magazine.

Sitter & chatar med folk. Banan. Pratat med farmor i mobilen.

Chatar vidarre med folk & beslutats att jag ska följa med & roa mig med lite vänner & bekanta.

Duschar ska fixa lite & se en film: The Family Stone. Amerikansk komedifilm. Med Sarah Jessica Parker, Diane Keaton, Claire Danes, Rachael McAdams, Dermot Mulroney,Carig T. Nelson & Luke Wilson för att nämna några! Att spendera en långhelg med släkten & hålla sams är sällan enkelt! I denna familj är det nästan omöjligt. Everett har tagit med sin flickvän, Meridith (Sarah Jessica Parker) hem till familjen över helgen med planer att fria till henne. Meridith är dock en inbiten karriärkvinna & smälter ungefär lika bra in i den bohemiska familjen Stone som en elefant i en porslinsbutik. Sedan gör alla hennes försök att göra ett gott intryck slutar i smärre katastrofer. En riktigt rolig komedi med en väldigt speciell & mysig humor.

Sedan dra till Agneta i regnet! Här ska det bli Party, Party, Party! Fick dock lite panik när jag såg Daniel som var min föredetta pojkvän & som sexuellt utnyttjade mig med sin killkompis när jag var asful. Tur att han inte såg mig, men det värsta var att han var i sin bil, satt & sms;a ute vid vägen på gården brevid där jag bor så blodet & hjärtat rusade. Agneta märkte att något var fel, men lugnade ner mig när jag kommit till henne. Hon hade en lugnande inverkan på mig.

Party hela natten & det dracks en massa Tuborg starköl, The Famous Grouse Whiskey, Cognac & Likör 43. Blev även att sova över brevid Agneta. Lucky var hos hundvakten hela natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar