söndag 1 augusti 2010

Lördag...Comviq simkort borta!

Jag sov över med Agneta. När jag kom hem dock märkte jag att det var något som var fel. Varför har ingen ringt el. skickat sms. Så när jag kollade i mobilen så sitter inte mitt Comviq simkort i mobilen. Snacka om att jag fick panik, så det var bara att åka till klubben för att kolla om det fanns någon där & leta efter mitt simkort. Fy vad bakis jag verkligen var.

Vi hittade det inte, men dom lovade att kolla efter det. Fick panikångest & hyperventilerade, men visade det inte för Agneta som redan mådde dåligt för hennes gubbe gjorde slut igår. Nej vilken Cirkus.

Hjälpte henne med lite saker för att hon skulle må bättre, bla fixade med hjärtmediciner till henne & annat som att hämta hennes hund.

När jag senare kom hem igen så kände jag hur tårarna kom, jag kan bara hoppas att dom flesta mobilnumrena ligger på mobilen, men kan inte se något utan att ha ett simkort i, så får skaffa ett nytt på måndag då alla affärer i Örebro är stängda på söndagar.

Ja, jag är ganska dyster över hela situationen & nu vet jag inte hur jag ska kunna få tag i Lars tex. så hoppas att hans nr. verkligen finns kvar i min mobil när jag skaffat ett nytt simkort. Ja ligger inga nummer kvar så lär alla mina vänner få ett mail på facebook, MSN, email el. qruiser. Ja, på något sätt ska jag ha dom nr. jag hade & hoppas även på att få en del nya nummer med.

Satt på datorn hela eftermiddagen, kvällen & ja långt in på natten. Åt knappt något på hela dagen, mer än en liten pizza som jag fick av Maggan, sedan några ostfranskor på kvällen med vildsvinssalami, champinjoner, Parmaskinka & vit getost. Detta efter att jag tränade styrketräning med att lyfta min egen kropp från golvet.

Nattinatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar