söndag 15 augusti 2010

Lördag...Paris H. BFF & Middag hos Linnea & Joakim!

Fixade med bloggen min. Lia ringde & sa att hon & jag är bjuden på middag hemma hos Linnea & Joakim (Jocke) ikväll. Ska även ta med bilderna från deras nyliga bröllop som dom ska få. Alla orginalkopior.

Paris Hilton's My New BFF. Säsong 2. Flera avsnitt & det första avsnittet från idag & flera framöver under dagen. En massa kul som händer. Klappa en tiger utmaning & en tjej fick åka hem. Strippstångutmaning. Dom får strippa till Badkläderna. Bara tjejer som är med denna säsong utom en kille som heter Stephen. Han klarade inte av det. Var dock en tjej som åkte ut. Dom var först i Las Vegas, men nu ska dom flytta in i BFF huset.

Sisterhood. Kittla el. piska. Shot på Champagne, jordgubbar, kaviar, ättiksgurka & sardiner i en mix. m.m. En av tjejerna spydde, kul!

Värdar för Paris Hiltons vän Mark som ska gifta sig, så dom ska vara Svensexa Värdinnor. En tjej kysste brudgummen & nu får hon gå skamgång & träffa den blivande bruden.

Paris har en rosa Bentley. Glassdejt med två av tjejerna. Ena är husets Biatch, Tineicia & hennes följeslagare.

Frukost för mig. 8 st. Knäckebröd mackor. 2 st. med böcklinpastej, 2 st. med kaviar, 2 st. med Parmaskinka & 2 st med pepparsalami.

Världens största muffins. Paris älskar dom! Under tävlingen under denna dag är det. 3 ägg i den & nu ska dom leta efter den i muffisen. Kaitlin hitta ett (vänskapsring), Katie fick ett (En person som ska diskuteras) & Desirae fick ett (exotisk dans av Onch). Katie fick klä alla i sin stil med tyllkjolar.

Paris Skönhetstävling & dom får alla Make Overs, men tvisten var att dom skulle bestämma helt hur det skulle se ut. Satino kläddesignern som är med som gästdomare.

Vid utslagningen åkte Katie ut & hon kallade Paris Hilton för allt möjligt dumt & bad henne att Fuck You Bitch! Helt sjuk tjej. Kan inte förstå att man behandlar folk så, men tur att Paris såg henne för vad hon var & detta bekräftade bara att hon absolut inte skulle ha henne som en vän.

Dom ska äta middag med Paris familj där dom skulle vara värdar. Dom fick dock själva äta på Restaurang Ortolan, fransk & utmaningens domare var chefskock Christope. Han fick välja en Pet åt Paris. Stefanie som var mest rädd, men gjorde det fick bli en Pet. Dom fick äta sniglar. Men dom ska i allafall annordna en middag för Paris familj.

Chris & David som Paris hävdar att dom ska vara med, men det verkar vara något lurt då dom är straighta, men var tydligen inte det! Blir att laga mat. Anka med grönsaker & potatis till.

Det annordnas middag & det verkade trevligt, men maten vart totalt misslyckad. Tinkerbell gillade det dock.

Stefanie bröt ihop över en sak Paris fråga henne om hennes liv, men det förstår jag, men Paris el. hennes familj dömmer inte henne. Bra det för pengar var frågan bakom saken & bra att Paris & hennes familj inte bara är ytliga.

Tinkerbell fick välja. David DeStefano fick stanna, Katlin Cassidy fick stanna med! Chris Kruger fick inte den behandling han trodde att han skulle få av Tinkerbell som högg emot honom & det gjorde att Paris sa åt honom att åka & det förstår jag! Älskar inte mina djur den kille jag dejtar åker han ut!

I detta avsnitt fick dom sitta i fängelse över ett dygn. Fick berätta om dom gjort något dumt & kriminellt förrut. Elena fick bli Pet. Utmaningen gick ut på att alla skulle springa i högklackat & bära väskor. Stephen vann det. (Gaykillen) Sedan klättra i rep kul det i högklackat. Måltavla med Katie som åkte ut. Doppa sin klack i färg & sen kasta den emot den.

Dom vart utfrågade av Three 6 Mafia. om deras avsikter med att bli Paris vän. Var 2 personen som åkte ut! En lögnare & en för stort fan.

Resten av avsnitterna visas i morgon, så blir att se på dom då!

Nu ska jag på Middag hos vänner & för att lämna kopior från bröllopskorterna till dom. Åkte hem till Linnea & Joakim (Jocke) cyklade dit via Baronbackarna upp på Norr där dom bor. Lia kom samtidigt som jag fram & vi parkerade cyklarna samtidigt.

Började med att vi pratade lite & sedan att jag lånade deras dator för att ladda in bilderna till dom som jag lagt från min dator på kameran.

Middagen vart: Tacos. Köttfärs med massa goda tillbehör: tomater, gurka, gul paprika, majs, laktosfri gräddfil, guacamolé, nachoschips & mjukt tortillabröd. Gott gott!

Drack en belgisk öl & satt sedan & kollade på kort från Bröllopet & deras Bröllopsresa till Danmark.

Efterrätt: fruktsallad på päron, vindruvor, banan & annat gott, låglaktosglass & laktosfri grädde. Drack kaffe & likör 43 till det med.

Satt & pratade en massa & spelade spelet Alias vilket vi hade jätte kul till! Ja det skämtades & hades kul men vi pratade även om privat & nära saker. Saker som är så djupa att jag inte tänker ta upp dom här för en hemlighet är en hemlighet. Dom håller man för sig själva.

Hemma 01.30. sms:ade att jag var hemma! Fixade lite på datorn. Kan dock inte sova.

Satt en stund på nätet för att jag inte kunde sova, el. ja jag satt flera timmar på nätet & chatade med folk.

Riccard skicka denna låt till mig som sjungs på Samiska: http://www.youtube.com/watch?v=Qq3WEB_DTO8&playnext=10&list=QL

Jag hade jätte svårt att somna & somnade inte förren vid 06...något på Söndag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar