torsdag 30 september 2010

Onsdag...Cykla. TV/Film. Kaffe. Städa köket!

Ätit en banan & sedan cyklat ca 1.8 mil idag. Var sedan förrbi Lia på Myrorna där hon har fått praktik & gjorde lite fynd.

Här är Fynden: 1 st. mässingskandelaber. 1 st. Vattenkanna. 1 bok: Albions Skogar en bok från förre Avalons dimmor. & 1 st. Kinesisk Tekanna.

Efter att ha cyklat hem & ätit havregrynsgröt med lingonsylt som vart en brunch om man inte ser bananen som frukost.

Fixat med lite bilder till facebook & kollar på Lyxfällan. Här var det en ensamstående mamma som hade ca 25.000 efter skatt, men i månadsutgifter hade & hon hade massa med oöppnade räkningar & inkasso, kronofogden m.m. Hon hade utgifter på 48.000 kr i månaden i utgifter. Helt sjukt.

Dricker Hasselnötskaffe & tänt ljus. Detta kaffe som jag köpt på INDISKA, måste köpa hem några fler paket så att jag har kvar av detta när jag åker in till stan nästa gång.

Nej nu blir det att kolla på filmen Bird on a Wire. Amerikansk Action & komedifilm.

Laddat upp bilder i fotoalbumet Animals I Love på facebook.

Arga Snickaren. Dom är i detta avsnitt i Åkersberga. Har min moster, hennes man & mina 2 kusiner där. Dom som skulle få renoverat hade ett hem som var ett rent skämt. Hur kan man köpa ett helt fuktskadat hus?!

Ätit några limpmackor med vit getost på. Sista brödet, så måste köpa nytt bröd. Diskar & gör fint i köket mitt, så att det blir skinande rent.

Skåne Fruar. Marie ska förminska brösten. Nancy ska få ögonfransförläggning. Nancy övningskör med sin dotter. Malin Åkerman har blivit riktigt känd i Hollywood & dotter till Vera Stevens var på besök hemma i Sverige & dom hade en trädgårdsfest hemma i stora huset med släkt & vänner. Christina har tv-jobb & ska då flyga ballong när hennes vänner från USA kommer & bjuder dom på detta som en bröllopspresent.

Städat, diskat & chatat med folk emellanåt men nu är köket snyggt & rent. Se själva!!

Kollat info på nätet om ormar som jag vart tipsad av Meta som själv har ormar. Ovan en Jaguar Carpet Pyton & nedan en Granit Rut pyton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar