torsdag 16 september 2010

Tisdag...Fixa massa! Heldag på stan! FYND & Middag med Lia!

Ringt runt till olika Instanser & myndigheter. Heldag med Lia på stan för Apoteket efter det Försäkringskassan & sedan postat brev till CSN & till mitt nya Hyresbolag Västerstaden. Vi gick sedan en stund på Myrorna & efter det varit en stund på stan där Lia skulle kolla Jeans.

Fynda på Myrorna 2 st böcker. för 10 kr/st. & senare en Tekanna som jag bara var tvungen att ha. Lite dåligt om pengar men denna kanna måste jag bara ha med inbyggd tesil för 75 kr.

Jätte bra funktion i kannan där man kan hissa upp silen i taket av kannan så att teét inte blir för starkt.

Vårdcentralen ringde & jag har fått en tid kl. 13.00 på onsdag hos en läkare. Funderar att bli sjukskriven då jag inte mår bra. Lena Blom från socialen ringde & frågade om hur allt gått då jag ringde henne på morgonen.

Efter det åkte vi ut till ICA MAXI för att handla lite. Utanför träffa jag på min föredetta skolbibliotikare Kicki & hennes väninna dom fråga vart bussen till stan gick ifrån. Jag kände inte igen henne först, även om hon kändes bekant, men när dom gick så sa han hon.

- Hej då! Grängesbergare & jag kunde inte låta bli att skratta! Hejdå, sa jag! Ja, Klickade ju inte först om vem hon var, men sedan kom jag på när vi gått en bit vem hon var. Vi var på ICA MAXI & handlade lite mat, Lia köpte jeans där för 149 kr. Största orsaken att vi åkte dit ut. Efter det åkte vi hem till Lia för att göra middag & spela spel. Yatzy.

Till middag vart det Rotfrukts Korma. Pasternacka, kålrot, morötter & potatis & färdigköpt Kormasås. Jätte billig & mysig matlagning tillsammans. Även naanbröd på sidan om det.

Vi spelade Yatzy, pratade lite & sedan hem för att ligga framför datorn innan jag sover.

Nej nu ska här sovas är snart 01.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar