onsdag 22 september 2010

Tisdag...Soft hemma dag!

Bloggat & sen kollat på Ellen Degeneres show. Kirstie Alley som gäst. Hon är nu 59 år sa dom & hon ser fortfarande väldigt vacker ut. Orkade inte se mer efter det & fixade mat.

Ätit brunch. 2 st. mackor med kalkon, 2 st. mackor med kräftstjärtar & sedan 8 chevacici med sweet chilisås.

Efterrätt vart inlagda mangos. Sedan vart det att kolla på film. Måste vila upp mig då jag nog är på väg att bli sjuk?!

Curse of the Ring- Ring of the Nibelungs. Fantasy & Äventyrsfilm. Handlar om en smed & en Isländsk prinsessa. 2 tim 57 min.

Pause, cykla till ICA med panten, köpte hem saker. Ätit popcorn med smält smör på & dricker hallon & björnbärssaft. 1/2 påse med Cheez cruncherz & 1 st. Bounty Dark.

Fortsätter att kolla på filmen & kommer att kolla på fler filmer idag.

Wolfhound. The Rise of the Warriors. Fantasy & äventyrsfilm. Handlar om pojken som vart en slav & som slog sig fri & hittar en prinsessa. 2 tim. 16 min.

King Arthur. Äventyrsfilm. Riktigt bra historisk film. 2 tim. 16 min.

Ätit resten av 1/2 påsen Cheez cruncherz & 1 st. Dark Bounty till.

Beowulf. Fantasy & Äventyrsfilm. Om en krigare som ska befria folket från monstren. 1 tim. 49 min.

Sedan ta sovtid. Somna i soffan min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar