lördag 11 september 2010

Trött på allt skit som är!

Less på vad allt heter & jag vill bara fly från verkligheten då mitt liv känns, så värdelöst & meningslöst. Varför blir allt jag gör i livet bara skit för?! Känns som om allt jag tar vid på något sätt brytes ner, vittrar & förstörs som hela mitt misslyckade & sjuka liv är. Kanske inte ser ut som så på utsidan, men mitt liv är helt värdelöst & många gånger så känns det som jag bara vill dö. Har svårt att sova & gråter mig oftast själv till sömns medan livet bara rullar på som vanligt. Jag gör saker för att inte mitt liv ska kännas helt meningslöst, men som sagt ibland skulle jag bara velat lägga mig ner utan att någonsin vakna igen. Därför jag oftast flyr in i filmer, böcker, att skriva mina fantasyhistorier & ofta lever i min egna fantasivärld.

Varför måste mitt liv vara så svårt hela tiden att jag helt & hållet hatar det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar