söndag 12 september 2010

Lördag...Filmdag & Deprimerad!

Kollar facebook & fixat med bloggen min. Mest bara tagit det lugnt är så himla seg & undrar om jag inte är på väg att bli sjuk igen. Fy fan säger jag bara inge kul att behöva stå ut med att vara sönderstressad & sjuk hela tiden.

Frukost: 3 st. limpamackor med vit getost, minisalamis & Hagtornsgodis som heter Haw Flakes.

Million dollar listing. Om 3 st. manliga & unga fastighetsmäklare som säljer mångmiljonfastigheter.

Det bästa av det bästa. Yachter. Om mångmiljardindustrin med där båtarna kostar allt från 30 miljoner dollar & uppåt.

Pratat lite med mamma en sväng som har fått börja få en kattunge som kommer dit till dom, gosar & tigger lite mat. Dom ska kolla lite runt omkring om det är någon som äger den.

Jag tycker personligen att dom sedan om ingen hör av sig ska ta hand om den lille röda kattungen. Tror dom skulle må bra av att ha en katt till & deras andra katt skulle säkert bara bli glad att få en kompis.

Kollade på Duvor på blocket.se är mysigt med Duvor & kul att kolla olika raser & sånt för det blir nog Duvor en dag när man bor i hus. Kollade även på Marsvin som är ganska mysiga. har aldrig haft men har velat ha länge.

Fixat klart blogginlägg & nu ska jag sedan se på film. Tror att jag kanske är på väg att bli sjuk är snuvig, frusen & upptäckte att jag har förkylningsblåsor i munnen. Hade dock velat ha Dennis här ändå! Pratade med farmor en stund. Ska ta en varmdusch innan jag ser filmen & sedan...

Käka Sourcreme & Cheese chips & Cassis energidricka.

Blir filmen G-Force. En liten actionfilm där agenterna som kämpar för att sätta dit en affärsman som planerar en total mealtdown är Marsvin.

Var ute en liten sväng med Lucky sedan vart det att ta en Likör 43 med is & mjölk. Äter Haw Flakes & kolla på mer film...

Street fighter The legend of Chun Li. Amerikansk/Hong Kong actionfilm som handlar om det klassiska kampsportsspelet Street Fighter & en av dom kvinnliga karraktären Chun Li den vackra flickan som spelar piano & tränar kampsporten Wushu i det spelet.

Vill inget hellre än fly från mitt liv som känns så totalt misslyckat, därför jag ofta kollar på film & skriver mina fantasyberättelser. Detta för att fly den totalt misslyckade verkligheten jag faktiskt lever i. Önskar att jag hade levt ett annat liv, ett med mer välbehag & spänning än det misslyckade liv jag faktiskt lever.

En annan sak jag gör när jag mår dåligt är att jag sjunger & om ni bara visste?! Jag sjunger faktiskt ganska bra & jag sjunger allt möjligt, men mest ballader, musikal & opera. Detta för att det är skönt att få ur sig alla känslor & jag sjunger det jag känner från hjärtat.


Har förresten slutat att bita på naglarna & efter Dennis gett mig sin hand & nagelbehandling till mig, så växer mina naglar som ogräs nu, börjar få fina naglar igen ifrån skillnaden av dom nerbitna naglarna med sår som fanns där förrut.

Är det någon typ förrutom Judo som jag velat lära mig, så är det WuShu som är en Kinesisk kampsport med många olika typer av kamsporter i & med en hel del olika asiatiska vapen. Jag har tränat en del med kniv men skulle vilja lära mig svärd & andra vapen. Tror detta kanske skulle vara något som kanske piggar upp mig, men frågan är hur jag ska få råd med det & vart det finns?!

Otroligt vackra rörelser & en riktigt stor konsentration & rörelseförmåga för att få röra alla rörelser rätt!

Ännu en Likör 43 med mjölk för att bedöva min smärta & kollar på filmen Outlander. En Kombinerad Fantasy & Science Fictionfilm som utspelar sig i det Gamla Norge under Vikingatiden. En man som heter Keanan kommer med sitt rymdskepp till det som verkar vara det Gamla Norge för jakten efter en best en Maurvin som dödat hans besättning, familj & vänner, men han möter även motstånd i det folk, Vikingarna som finns här på jorden som han inte räknat med. Ska han kunna vinna deras förtroende att följa honom i kampen på den onda varelsen Maurvin.

Sitter på facebook, qruiser & MSN & pratar med en massa folk bara för att fly verkligheten. Dricker ännu en Likör 43 med mjölk & is. Svårt att somna så chatat med folk till 06.00 på morgonen innan jag kunde somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar