lördag 2 oktober 2010

Fredag...Heldag ute i livet!

Träningscyklat & cyklat in till stan sedan för att möta upp Lia & köpa några böcker bla 2 st. som Lia hade hittat åt mig.

Detta fyndade jag på MYRORNA...Liten Mässingstekanna. Solens dotter som handlar om en kvinnlig farao kallad Hatshepsut. Avalons Härskarinna & har nu alla tre böckerna. Lycka av Dalai-Lama & Så byggdes staden om stads & arkitekturhistoria.

Åkte med Lia för att vi skulle åka & hämta nycklarna till hennes föräldrar som flyttar från Luelå till Örebro. Väntat på att flyttgubbarna skulle komma & bli klara med alla saker i 5 timmar. Ätit pizza under tiden. Oxfile med Bearnaisesås.

Hemma hos Lia & drack hasselnöts & chokladkaffe. Sedan vart det Varma mackor & Ginger Alé att dricka & äta.

Pratat ett bra tag om vad hon ska ha för bokhyllor i rummet. Båda ska köpa Expedit från IKEA. Lia ska köpa den svarta & jag den vita som jag ska lägga ner.

Jag ska använda den med lite av denna principen då jag ska ha den liggande. Jag ska dock ha lådor längst ner som jag ska ha återvinning i & hyllorna ska jag ha kokböcker i. Men ovanpå tänkte jag i framtiden ha ett terrarium med plats för 1 st. el. 2 st. ormar i.

Hemma & en granne hade kastat en helt funderade hushållsmaskin så tog reda på den & ska bara diska ur den ordentligt! Funka utmärkt!

Kollar på Nico, men orkade inte se hela ska ta & sova nu istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar