lördag 6 november 2010

Fredag...Festdekoratör hela dagen.

Vakna tidigt, var ute med Lucky, bloggat & chatat med Agneta ska träffa henne för att hjälpa henne med All Helgona Festen idag som ska vara på lördag.

Kollat upp sångtexter till dom demo's jag har tänkt att spela in får hjälpa av en släkting med inspelningen. Chatat lite med folk & ska nu iväg för att hjälpa till med festarrangemang & en massa dekorationer som jag vart ansvarig för.

Kommer att bli världens fest. Jag kommer dock att ta det väldigt lugnt med alkolen. Inget partydjur som jag var när jag var yngre även om jag gärna festar vid Halloween, All Helgona, Midsommar & Nyår.

Vi var ute & plockade in en massa löv, grenar, rötter & annat som skulle ha till dekoration. Var jag som hade hand om det mesta av dekorationen & satte upp alla spindelnät. Glad dock att jag slipper städa undan allt sedan. Tog några få öl under kvällen & lyssnades på musik när vi fejade runt för att få det bra. Kommer även bli spindlar, fladdermöss & möss i dekorationen.

Träpall som lutades upp emot väggen med ljusslinga bakom, massa löv & annat dekorativt som passar till en höstfest i maskeradtema.

Spindelnät i taket i stora korridoren & ner på väggarna. Satte upp allt spindelnät själv med häftpistol.

Lyktor täckta med spindelnät & lövade grenar.

Pallen med ljusslingan igen & det kommer att bli ett läckert party.

Invaderade av möss har vi blivit med. Hehehe...!!

Lykta inne i bardelen täckt med spindelnät.

Ännu lite mer dekorationer för festen uppe vid baren.

Spindelnät jag satt upp i hela taket inne i bardelen.

Mössinvationen & lite höstigt & så ska det vara med. Allt blir superbra!

Vart riktigt sent innan jag åkte hemåt. Var långt efter midnatt, men bra vart det & tur man inte är mörkrädd då när man cyklar hem i den frostiga, kalla & mörka natten.

Satt en stund på internet på bl a. facebook innan jag skulle ta & sova vid ca 03.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar