tisdag 9 november 2010

Måndag...Förs.Stödsmöte. Fynda. Handla mat & TV-kväll!

Heldag på stan & Försörjningsstödsmöte kl. 11.00. Var ett bra & händelserikt möte & äntligen har jag en handläggare som verkligen lyssnar på mig & behandlar mig med respekt & omtanke. 1 tim. möte vart det.

Var sedan på MYRORNA där jag mötte upp Lia & jag gjorde lite fynd. Här 1 st. flaska. 4 st. DVD filmer. Hopplära. Gymkhana. Bombay Dreams & en mangafilm: Voices of a Distant Star.

Köpte även en del böcker & ett spel. Sagan om Ringen RISK del 2. Böcker: Snickerihandbok. Timeline. Artemis Fowl. Seder och bruk i bibeln. Tracy's hämnd & Din personliga färgkod.

Del i ett spel. Andra delen köpte jag hem. Nu söker jag första delen av Sagan Om Ringen RISK som synes på bilden här brevid & undertill. Skulle gärna vilja köpa det om det är någon som har det till SALU el. kan tänka sig att sälja det till mig??! Ska kolla tradera.com med för där vet jag att det finns.

Jag & Lia var på Formosa & åt lunch. Kinarestaurang. Vart för mig friterade räkor med ris & sötsur sås.

Vi var sedan på Röda Korset där dom sålde ut alla böcker för 5 kr. styck så vart några böcker för mig. Kristallgrottan. Dinosauriernas gåta. The Golden Concise Encyclopedia of Mammals. Matgaver (norsk bok) & en drömfångare för 10 kr.

Var en sväng på Indiska där jag köpte mer Hasselnötskaffe, men gud vad mycket fina saker man skulle vilja köpa där om man hade plats & råd att ha allt.

Var på alternativbutiken AQ som även är en presentbutik & nu även öppnat ett litet Café. Dom har en hel del mysiga saker för alla typer av andliga människor som buddism, taoism, wicca's (häxor), änglaspirituella, kristna, katolska, naturmänniskor & mycke mer.

Var sedan på WILLY's i Västhaga för att jag skulle handla hem en hel del saker. Massa kattsand, kattmat, hundmat, massa mat till mig & det vart en hel del att bära hem räknade med att jag hade ca 20 kilo pakning med mig hem på cykeln sedan när jag skulle hem så det är ett rent styrkepass att bara cykla hem med allt.

Fick bla denna bok när jag köpte hem 5 st. blötfoder till katterna med olika smak. En liten bok om katter värd 119 kr.

Softat framför datorn när jag kom hem, efter att jag hämtat Lucky hos hundvakten & sedan även bloggat då jag inte hann med det på morgonen.

Americas Next Top Model 14. Avsnitt 6. Modella med Nigel Baker. Hahaa! Ska bli superkul! Försöka att knyta en kemi med honom för att lära sig hur man knyter kemi vid en kille under en fotografering. På en linbana. Vissa var helt galna. Efter det en fotografering där Nigel ska fota tjejerna i underkläder. Dom ska fotas med gaykomikerna Ross Matthews. Jessica vann utmaningen & diamantörhängen.

Fotografering, extremsminkningar & coola kläder. Här kan ni ser allas bilder nedan. 2 & 2 & alla bilder är klickbara för att ses större.

Riktigt coola & snygga bilder!!

Svenska Hollywoodfruar. Svensk realitysserie från 2010. Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami ger sig ut på tofsjakt i Sverige och Agnes-Nicole Winter börjar arbetet med sin nya baddräktskollektion. Päivi Hacker är äntligen redo för sin romantiska utflykt med maken. Paret tar Päivis vita Rolls-Royce till den utvalda platsen. Lena Jolton har fått problem med sin lägenhet efter en omfattande vattenskada. Hon kontaktar sin gamla fästman Dan, som glatt erbjuder henne att flytta in till honom. Isabel Adrian måste fixa sitt hus (P Diddys gamla hus). Det är ett tufft jobb med tanke på att hon bara har hjälp av: en poolkille, en nanny, en vaktmästare, två trädgårdsmästare och två städerskor. Även 14/11.

Sedan bara suttit på nätet innan jag skulle ta & sova. Kolla facebook, qruiser, msn m.m. Sms:a med Philip & Emil innan jag skulle ta & sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar