måndag 22 november 2010

Söndag...En Soft dag. Krister åker hem!

Vi tog det väldigt lugnt hela dagen & förrutom att vara ute med Lucky under dagen, så var vi riktiga soffpotatisar & bara myste tillsammans. Varken jag el. Krister vill inte att han ska åka hem, men han har prov & annat under veckan.

Vi fick i allafall myst tillsammans i soffan & bara degat i soffan med att se på ett program om Fuskbygge & jag gjorde sedan mat. Annars bara pratat & myst. Jag har legat & vilat i hans famn. Plockade Kristers ögonbrynen. Jag har ont i kroppen & mår sådär.

Den mat jag lagade gjorde jag på dom kycklingfilérester jag hade från gårdagen, köttfärs & tacokrydda, men även riset som var kvar & lite torkat trattkantareller. Sedan mozarella på sidan & Pringels chips att plocka upp tacoröran med. Gott Gott tyckte vi båda.

Krister ska till att åka kl. 19.30 här ifrån för att sedan åka med tåget hem. Kommer att Saknar honom. Snygga killen som vart riktigt fin efter att jag rådit honom att färga håret svart istället & här med lite sotade ögon. Riktigt snygg är han söte grabben. Är lite förälskad i honom. ♥ ♥

Jag & Lucky följde honom till Bussen & jag Saknade honom ganska snabbt efter att han åkt. Vart lite tårar från både han & mig, men vi träffas snart igen.

Har under resten av kvällen suttit på datorn & fixat med bloggen bla. Saknar Krister & funderar på livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar