lördag 29 januari 2011

Fredag...Soft. Förkyld & Filmdag.

Soft då jag sov länge. Är superförkyld. Har efter att ha degat lite varit ute med Lucky, sedan degat igen framför datorn i sängen, bloggat & chatat med folk.

Fixar lite med siluettbilder som jag skapar i datorn, ganska kul att göra olika konstverk av olika siluetter. Vad tycker ni??

Nej, nu blir det att fixa något att äta...Ihopplock. Extra rökt nötkött, brieost, parmesansalami, falukorv, gräddfil med dadelsirap att doppa i & en tomatsallad med olivolja & balsamico, lite salt & peppar med.

Sedan även Mentos med Colasmak, Mörk choklad med hallonsmak & ostbågar för att jag ska ta & mysa.

Även ätit soft nougat. Dricker en massa vatten & nu bli det att tända ljus & se på film.

Outlander. Science Fiction/Fantasyfilm. Handlar om en man som kommer med sitt rymdskepp till det gamla norge under vikingatid & jagar efter en "drake".

Clash of the Titans. Handlar om halvguden Persius som måste stoppa Gudarna's tyranni & som vill släppa lös kracken, men hur ska han stoppa den, kanske med hjälp av den hiskerliga Medusa?

Har druckit över 3 liter vatten idag & jag dricker minst 1 1/5 liter vatten per dag. Betalat min räkning för mitt bredband, så att jag ska kunna fortsätta att surfa, blogga & chata med folk.

SG.U. Stargate Universe. Science Fictionserie på TV 6. Om ett skepp som färdas genom rymden & dom männiksor som lever på det.

Suttit lite på facebook & ska nu snart ta & sova efter att jag pratat med Krister i mobilen, så ska jag sova som en stock med djuren i min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar