lördag 30 april 2011

Fredag...Mest soft hemma & filmdag.

Morgonbestyren...ge djuren mat, klä på mig, sedan gå ut med hundarna på en promenad när dom ätit klart. Gå en lite längre promenad nu. Ja, jag har ju en benägenhet att glömma av att ta med saker, så tror ni inte att jag glömde kameran nu igen...men men det är väl som det är. Sedan ta & sitta vid datorn efter jag kommit hem, ja bara sitta på internet som tex facebook & min lilla blogg somd et ska bloggas i.

Kollat på 60 Minute Makeover där dom gjorde om ett pars hus. Dom fick vardagsrum/matsal, TV-rum, köket & inglasade altanen om gjorda & temat gick i rött & vit med hummrar också i temat då dom samlade på hummrar paret & hade en söt lite Papillon.

Softar lite på nätet & ska äta frukost. Naturell yoghurt med hallon, blåbär, mango & sötat med dadelsirap. 2 st. dubbla limpmackor med smör & dillkaviar i. 1 st. arraksboll & en påse Brio godis.

Bara softar & surfar runt lite & skriver lite på facebook, qruiser, min email, tagged & lite andra sidor som man har.

Ut på en promenad i solen & tror ni inte att jag kom ihåg att jag skulle ta med kameran, men då var det inget batteri i den så vart att få ladda den när jag kom hem istället. Ja Du livet kan vara bra komiskt ibland. Men härligt väder ute, sol & varmt, men massa fågelkvitter, fjärilar, blommor, humlor som surar & bara mysigt ute, även om mina ögon kliar lite av pollen.

Efter att ha kommit in igen vart det att kolla på Escape to the Country. Där dom letar efter hus på landsbyggden i Storbritannien.

Äta lite lunch. Friterad grön squash med sweet chilisås. Gott Gott!

Ska ta & se film resten av dagen. Vart filmen Hellboy II. The Golden Army.

Men ska nu efter filmen åka iväg till Willy:s föratt köpa hem lite saker. Flera olika ostar, pålägg, baguette, kattsand, läsk, chips, folköl & en massa annat. Tur man hade cykeln med sig annars hade jag aldrig orkat att få hem det.

Ska ta & äta lite igen. Halv Baguette med smör, Taleggio ost, Mozarella, Goudaost & vitlökspeppar. 4 st. kokta ägg & 1 st. 3,5 Sofiero öl. Vart även att dricka 2 st. öl till under kvällen.

Fortsätta se på filmer under kvällen. X-men. The Last Stand.

The Mummy. Tomb of the Dragon Emperor.

Ut en liten sväng med hundarna & sedan bara ta & sova då jag var supertrött. Klockan var runt 23.30 när jag somnade & normalt somnar jag sällan före klockan 24.00. Nu i allafall sova. ZzzzZzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar