fredag 1 april 2011

Torsdag...Tagit det lugnt. Chinese Crested Forumet & Ingen TV.

Som vanligt, ut med hundarna, ge dom mat, ut med dom igen sedan satt mig vid datorn för att kolla facebook, qruiser & även blogga i min käre blogg, min lilla dagbok.

Chatat med Pappa & Krister. Pappa tyckte det var jätte fina bilder på dom fiskar jag tagit för några dagar sedan & lagt upp på bloggen.

Vart att göra lite frukost. Apelsinjuice att dricka, yoghurt med musli, havtorn, gojibär, hallon, björnbär, blåbär & honung & sedan 2 st. mackor med edamerost.

Suttit i flera timmar & läst & gjort inlägg på Chinese Crested Forumet. http://www.chinesecrested.se/ Finns mycket intressant där att läsa har jag insett.

Ute med hundarna igen en sväng & sedan tillbaka till forumet. Satt verkligen i bra många timmat & bara läste en massa & kommenterade en massa med.

Gett hundarna lite mer hundmat & rå köttfärs. Busat lite med hundarna, varit ut med dom & tar det lite lugnt sedan då jag känner mig så himla off, är nog pga halsen.

Gått in på facebook en sväng. Facebook & min blogg är nog dom sidor jag är mest på, på datorn har jag insett.

Tagit ett bad i mitt badkar med Cajeput olja & Eukalyptus olja i badet, Vicks VapoRub att smörja på bröstet & vanliga Blåa Vicks att suga på, nu ska jag fan bli av med den jävla halsonten. Satt på mig regällt med kläder & 2 st. halsdukar.

Var ute en sväng med hundarna igen & sedan har dom gått & lagt sig.

Suttit på nätet på bla facebook & senare på qruiser. Druckit & ätit lite Trocader läsk & Skruvar chips. Har svårt att äta bra när jag mår dåligt. Inte blivit någon som helst TV idag. Helt enkelt inte orkat att kolla på TV.

Pratat lite med Krister i mobilen & ska nu sedan bara ta & sova som denna fina Genett Zzzz...

2 kommentarer: