tisdag 21 juni 2011

Måndag...Soft dag. Mycket regn & lite att fundera på.

Vaknade upp till.......att en liten skitunge "Tingeling" hade tagit den toarulle jag haft & snyttit mig i då jag börjat bli förkyld. Ja, den toarullen jag hade på vardagsrumsbordet hade hon dragit ut i hela soffan & över halva vardagsrumsgolvet, men tur att det gick att snurra upp det igen. Ett riktigt litet busfrö lilla Tingeling.

Inget trevligt väder ute regnar ute...men måste gå ut med hundarna ändå.

Efter att hundarna fått mat vart det att gå ut i det regn som var. Fast varken hundarna eller jag ville ju dirrekt gå någon längre promenad då det var blöt & kallt.

Efter att ha varit ute med hundarna, torkat av sig när man kom in & så. Värma dom lite då hundarna frös. Ja, då satte jag mig på datorn för att kolla facebook & lite annat, men även redigera bilder till mitt blogginlägg som kommer in senare under dagen.

Frukost... 2 st. mackor med smör, dillkaviar & gurka på. 1 st. passionsfrukt, 1 st. päron, 1 st. sharonfrukt & 1 st. nektarin. Vatten att dricka.

Ska ut en sväng till med hundarna nu igen & det regnar ännu mer. Jävla skitväder tycker både jag & hundarna.

Efter att ha kommit in vart det att försöka att ta tag i dagens blogginlägg för dagens läsare. Jag brukar oftast fixa det lite tidigare, men blivit senare på senast tiden, men det beror på att jag mått dåligt & så mycket negativt som händer, även om den del varit bra med.

Sitter på internet & chatar med folk. Chatat med en kille som heter Adam. Supersöt & mysig kille som addade mig på facebook. Han var väldigt lätt att chata med. Kände båda två att det var lätt & chata & att vi har många liknande intressen med musik & fotografering m.m. Även kollat andra sidor som tagged & emailen m.fl.

Ute med hundarna på ytterliggare en sväng i regnvädret & känner att jag nog kommer att bli ännu mer förkyld.

Äta lite mer...fläskfilè, stekt ris, champinjoner, sockerärtor med riven manchego ost på & smörstekt sparris.

Skulle ha en TV kväll, men glömde bort lite det. Skulle se Project Runway. Kläddesign & tävlingsprogram. Anthony fick komma tillbaka & vart en av 2 st. vinnare i dagens show, men missade nästa hela avsnittet så får se det i helgen sedan reprisen. Den otroligt vackra Jessica Alba var gäst domare.

The Real Housewives of Beverly Hills. Amerikansk realitysåpa. Plastic ladies i det så glamorösa Beverly Hills. Födelsedagskalas för 2 st. familjer samma dag står på temat.

Pratat med Per i mobilen, vi kommer att fortsätta att hålla kontakt, men vi får se vad som händer för vi har inga krav på varandra.

Sitter på nätet & sitter på MSN & chatar med folk. Tänker på Philip en del. Chatar lite med bla. Adam & sedan Alexander som jag inte pratat med på jätte länge m.fl. Ja, jag känner på mig att det är något jobbigt som ska till & hända nu. Ännu en prövning i livet.

Idag blir det att sova tidigare, var ute med hundarna & sedan vart det dags att krypa ner i sängen, så sms:a lite med Adam & sedan vart det dags att sova. ZzZZZzzzzZZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar