lördag 8 oktober 2011

Drömde om...Sarah Brightman inatt!

Sarah Brightman är lite av min Gudomliga Husgudinna & hennes röst kan få mina hårstrån på armarna att resa sig, min hud att knottra sig & tårarna rinna från mina kinder. Hon är helt enkelt helt underbar i sitt framträdande, i sin röst & personlighet.

Jag drömde om henne inatt & att hon livs levande stod framför mig rätt som det var...

Ja hon står livs levande framför mig & säger åt mig att sjunga för henne. Stå & sjunga för henne helt akapella & jag börjar försiktigt & sakta att sjunga tyst i början, men hon säger åt mig att ta i mera att våga sjunga ut med min röst.

Jag tar i & hon säger att...
- Du har ju rösten, det är bara att du måste våga sjunga ut.
Givetvis säger hon allt detta på engelska. Hehehe...

Jag som är ganska blyg när det gäller min röst försöker ändå & till sist så stämmer hon in med min sång & jag får sjunga med henne. Jag har aldrig varit lyckligare. Hon är den underbaraste, skönsjungande & vackraste kvinnan jag vet. Hon manar mig att våga sjunga ut ännu med vara den sångfågel som jag kan vara & jag älskar verkligen att sjunga Opera. ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar