måndag 3 oktober 2011

Se...så snälla killar kommer alltid sist??

Att inte se längre än sin egen näsa gör att man till sist blir ensam kvar i livet med bara falska vänner. Varför vara självisk & egoistisk för??

Men att känna sig ensam fast man har massor av vänner & kärlek/råd till människor. Varför blir man då den snälle som ingen vill ha något mer med eller ens lägger märke till när det gäller kärlek?? Jag känner mig helt tom inombords & förstår mig inte på människor längre & jag som var en god människorkännare förrut.

Varför är man då bara ett vackert skall som folk bara vill dra över? Ja bara knulla med, men ingen som är seriös att binda sig till en sann & ärlig som mig för??

Är folk verkligen så himla egoistiska, pengagalna, statusgalna, diviga, knullande slampor & tråkmåsar som bara vill ha allt perfekt. Hallå..."Grow Up" livet är fan inte perfekt, men om man hjälps åt kan det kanske bli nära på det.

Jag är en oerhört kreaktiv kille som har många idéer, men som pga alla stötar & skit hamnat snett i livet. Ja allt man fått utstå från folk, så står jag fortfarande. Hur ska man kunna komma framåt om ingen ser mig för den jag är?? Jag känner mig ibland som den vingklippta ängel för min godhet gör mig ingen rättvisa & jag får kämpa mig uppåt hela tiden......

........Är det verkligen så att snälla killar alltid kommer sist i detta livet???

2 kommentarer: