söndag 27 november 2011

Söndag...Drömt konstigt! Lugn dag, kolla film, datorn lite & TV-kväll.

Drömde en mardröm i natt...Jag levde med min familj, några vänner, undersåtar & annat folk som vill leva i det stora palatset där jag var Prinsen & den som bestämde. Vi levde alla i fred & med ett öppet sinne för kärlek & omtanke. Så när en kväll när det regnar, så anfaller en stam med svarta män i afrikanskt liknande krigarmunderingar med spjut, jag måste rädda mitt folk, mina vänner & släkt. Jag ber min älskare att ta min mor, min farmor & mina syskon & gamla folk, barn & kvinnor under vägen ner dit, men främst dom själv till det stora säkerhetsrummet under palatset där det finns mat & skydd. Jag måste hjälpa mitt folk. Jag springer ut i regnet & i skydd av huset. En svart ung kvinna blir genomborrad bakifrån av ett spjut & faller ner vid mina fötter. Mannen som just dödat henne böjer sig ner över henne som om att hämta en souvenir, ja hennes skalp från henne, så anfaller jag honom med den kniv jag har i handen från rummet & skär halsen av honom. Regnet öser ner & jag tror nästan ingen ser något framför sig, men jag hör hur några män kommer.

Jag försöker att gömma mig en stund för att kunna hitta ett vapen för att kunna försvara mig med, men där står plötsligt en svart krigare, han ropar något åt mig & kastar sitt spjut emot mig, men jag parerar mig från det. Han tar en kniv & springer emot mig, jag får tag i hans hand, men tillsammans faller vi baklänges ner i poolen som ligger på palatsgården. Där släss vi om kniven under vattnet & till sist så hugger jag kniven hans i hans mage & vattnet färgas rött av blodet & jag med. Där står plötsligen en krigare till han kastar sitt spjut, jag parerar igen, men blir sårad i min vänsteraxel, kastar kniven som jag fortfarande har kvar i handen & träffar honom i bröstkorgen & han faller död ner. Jag tar mig upp ur poolen & tar kniven ur hans bröstkorg & tar uppe ett av dom spjut på marken & bryter det så att det blir mer ett fäktvapen. Min tidigare vita byxor & väst är blodiga & jag kastar dom ifrån mig, endast iförd kalsonger nu & vapnen.

Jag måste ju rädda resten av dom som finns kvar där ute från krigarna, jag hör hur folk skriker & saker faller till marken, jag måste in i palatset igen för att leta på dom som anfaller oss. Vaknade upp alldeles kallsvettig av den & hade sedan väldigt svårt att somna om igen. Var vaken en stund innan jag somna igen.

Var som sagt ganska otäckt & hur ska man tolka en sån dröm??

Drömde sedan en helt annan dröm...En dröm som var ganska Cool! Där jag & Dragqueen's tjejerna "Yara Sofia" & "Alexis Mateo" ägde & jobbade på en superhäftig Gothic & Neon nattklubb/burlesque/akrobatik/cirkus/dans & freakshowklubb. Där det utövades en hel del olika & spännande framträdanden. En av dom som ofta kom & framträde på klubben med var "Adam Lambert", men även olika kända & okända dansare (kvinnliga & manliga), sångare & annat löst folk. Väldigt sexuella & porriga framträdanden. Fast ALDRIG helnaket med att visa könsorganet. Folk fick komma & dansa på dansgolvet, vi på scenen & podier. Dom får se shower med oss & kunde roa sig kungligt på denna klubb.

Jag var en riktigt duktig dansare & akrobat som även höll lite i klubbvärdskap när "damerna" inte var på plats & ägde största delen av klubben. "Yara Sofia" var klubbvärdinna & "Alexis Mateo" var klubbvärdinna & dansare.

När jag vaknade ur denna dröm var jag dock bara glad! Men vad betyder den??

Grått väder ute idag igen...Det blåser oerhört mycket & regnar en hel del med så blir inte så långa promenader med hundarna. Har hört att det kommer att bli en storm som sveper in över Sverige & att redan i Göteborg, blåser & regnar det tydligen väldigt mycket.

Det har blivit att dricka lite Blossa Glögg & äta massa pepparkakor med supergod ädelost med päron i med.

Kollat lite på film. Blev "A Clockwork Orange" en helgalen film, "KICK-ASS" som är en Superhjälte film fast med vanliga människor utan superkrafter & "The Rocky Horror Picture Show" som är en helgalen musikal med Dragqueens & annat galet.

Datorn min har i dag i stort sett stått på hela dagen & jag har varit inne på facebook en del, men även qruiser, alternativ.nu, men nog i slutändan mest suttit på Min blogg & även letat, redigerat, klippt & klistrat med bilder till detta blogginlägg. Ja, utan min tid jag lägger skulle ni inte få se eller läsa denna snygga & välskrivna blogg.

Vet att jag inte skrivit så mycket om mat längre...men det är så att jag har mått lite dåligt & då har ätandet blivit sämre igen, tills jag nu fick reda på att jag äntligen ska få min Psykologiska läkarutredning, men tar ett tag att äta bra nu igen. Det går i vågor.

Den mat jag har ätit mest har varit Asiatisk mat & där mest Sushi & Thai, även om det åkt ner en hel del kakor, glögg, pepparkakor med ädelost, godis & hamburgetallrikar m.m. i magen med för den delen.

Något som jag kollar på på Söndagar är "The Walking Dead" som är en grym Zombie serie. Riktigt Creepy vissa avsnitt. Väldigt bra gjord serie som vunnit mycke priser!

Självklart så kollar man ju även på Dragstarshowen: "RuPaul's Drag Race" på Söndagar & denna kväll är det tillbakablickar & en massa annat kul från bitchighet, till vänskap, musik & annat kul! Juju Bee, Raven, Tyra Sanchez var på besök & fick säga lite vad dom tycker om "tjejerna" som var/är med i säsong 3. Även visas alla som var med i Säsongen & vilken ordning dom åkte ut i. Vänskap & Icke gillanden. Lite med dom olika olika domare & kändisdomare var med i denna säsong. Bla. snyggingen Johnny Weir, Carmen Electra, LaToya Jackson, Sharon Osbourne & många flera.

Det står nu i slutspelet mellan Manila Luzon, Raja & Alexis Mateo. Av dessa tre så har jag hoppats på att Raja skulle vinna. Är han & Yara Sofia som jag har röstat på skulle vinna, men Yara Sofia åkte ut i förra avsnittet tyvärr. Nu hoppas jag på att Raja vinner allt & Alexis Mateo blir två:a!

Nästa vecka på Söndag utses vinnaren, men jag har mina misstankar om vem som vinner!!

Ja, jag hoppas dock som sagt verkligen att "Raja" vinner, eller som hon/han egentligen heter Sutan Amrull & som även är modell, stylist/sminkör åt supermodeller m.m.

Hans blogg: http://fyeahraja.tumblr.com/

Trött & ganska seg & kropp & själ så det blir snart att ta & sova, sussa gott på min kudde efter att jag släkt ner & tagit hand om det sista innan jag kryper ner min nakna kropp i sängen min.ZZZZzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar