fredag 14 augusti 2009

Torsdag filmkväll & Fredag baddag!

Ja torsdagen började med att jag vaknade upp brevid söte Patrik sedan var vi ut på en skön promenad med lilla hunden Lucky.

Vi skulle förbi min kompis Angelique & började tralla på & gå hem till henne i Vivalla. Jag skulle lämna några extranycklar jag har till hennes lägenhet. Var dåligt väder duggade när vi gick & Väl framme så softade vi & vart bjudna på mat: ugnsgrillad klyftpotatis med lök & massa vitlök, stekta hamburgare & kokta grönsaker. Sedan kollade vi på Filmen "Borat" var ganska rolig, vi skrattade en hel del. Sedan bara hem & softa.

Fredag...

Ja idag är det sol ute & vi ska mest troligen åka till Gustavsvik's Äventyrsbad, så det blir att roa sig Kungligt...hihihihi...!! Det blir i så fall jag, Patrik & Annelie "Lia".

Just nu så bloggar jag lite & Patrik med. Jag ska göra i ordning en asiatisk biffgryta med ris till som blir våran lunch innan vi åker till stan för att träffa Annelie & gå till badet.

Vi gick till badet på en gång & vi hade superkul. Har inte haft så här kul på jätte länge & det var oerhört mysigt med. Däremot är man lite mörbultad i kroppen efter att ha åkt i alla vattenruschkanor oerhört många gånger & speciellt då "Djungelforsen" där man slungas in lite i vägarna, så man är lite blåslagen med blåmärken på kroppen, mest på höfterna, armbågarna & knäna.

Efteråt var vi så trötta, sega & mörbultade, men vi gick & åt på Mc'Donald's, vi vinka hejdå till Annelie utanför henne & sedan gick vi vidarre till bussen vid Konserthuset för att åka hemåt.

Gjorde en lite kul jämnförelse på Patrik's & Nala's ögon, dom är så otroligt vackra & klarblåa båda två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar