onsdag 30 september 2009

Onsdag! Besök av Pappa & Helena, fick en cykel, Farmor ger mig en del!


Jag vaknade vid kl. 10.15 & strax efter ringde pappa om att dom var på väg ner till mig. Han & Helena skulle lämna lite saker innan dom åkte vidarre till Arlanda för att åka på sin lite senare lagda bröllopsresa till Kroatien. Jag var ute en sväng med Lucky, tvätta håret, tömde kattlådan & lite andra saker innan dom kom.

Farmor hade skickat med massa god mat & snask (godis) till Mig. Hon är så gullig min farmor & jag Älskar hennes så oerhört mycket. Hon hade skickat med: honung, torkade plommon, Malaco fiskar (godis), chokladkakor, mazariner, Varma koppen (Blåbär & Hallon) & 500 kr. till mat åt mig. Men inte nog med det hon hade köpt en "ny" (begagnad) cykel till mig då min andra är så dålig & krånglar hela tiden med växlar, kedjan, bromsar & annat.

Gott Gott!

Jag bestämde mig för att åka in till med min cykel & satte mig på stadbiblioteket bara för att blogga, chata, kolla mail, tagged, facebook & annat. Har beställt hem massa huskataloger som jag vill ha från olika husbyggarbolag.

Datorn & lite Kexchocklad som jag åt. Äter den med mörk choklad.

Chatat & pratat med lite folk/kompisar & annat på nätet. Gulliga & Trevliga Människor.

Nej, Nu ska jag hem till min kompis Annelie & vi ska bara softa, äta lite god mat som vi ska göra, ska förrbi affären & köpa med lite småsaker som vi ska ha. Får berätta mer framöver vad som händer?!


Jag är väldigt glad för alla som läser min blogg el. bara kollar på dom bilder jag tar & sånt. Är så kul att få bra respons då folk skickar sms & kommenterar inläggen & bilderna jag lägger in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar