måndag 29 mars 2010

Söndag...En TV & Skrivardag!

Bara skrivit en massa idag på datorn & en massa sms med olika folk som Camilo Alexander, Jordan, Andreas N, Joacim & Kamran. Jag fortsätter att skriva på mina böcker nu mest den om min uppväxt & dom är jag utsattes för både fysisk & psykisk terror.

Sedan idag har jag ytterligare fått reda på att det är någon som är oerhört intresserad av mig. Fan, fattar inte vad det är som gör att folk nu plötsligt är så intresserade av mig?! Står det i pannan att jag har pojkvän? men att folk vill ha mig ändå?! Att jag inte ger upp om livet?! Varför är folk nu så intresserade av mig??

Var & handlade lite. Vart även att köpa hem en hamburgartallrik & en kycklingrulle jag ska ha till lunch imorgon.

Vapen & Skytte. Det handlade om bl a. Kaninjakt. Nu var det en kvinna som var skytten. Magdalena som är skidskyttetävlare normalt, men tyckte det var kul att skjuta kaniner. Sen var det även om olika vapen som älgstudsare. Men huvuddelen av programmet bestod av kaninjakt med framdrivning av jaktspaniel. Det tilllagas också kanin med whiskey (Grant's).

Gosar en massa med Lucky i soffan. Lilla skruttungen min. Jag Älskar henne jätte mycket min lilla Prinsessa. Pratade ett tag med mamma i mobilen.

Vart att se på klassikerfilmen Leon. Actionthriller från 1994. Handlar om italienska maffians effektiva mördarmaskin Leon. Den 12 åriga flickan Mathilda söker sin tillflykt hos sin granne Leon när hennes familj brutalt mördas i en narkotikaaffär som inte vart som den skulle. Men ska han öppna för henne, medveten om att det kommer att förändra hans liv & kan han skydda henne då hon är mördarnas ända vittne. Huvudrollsinnehavare: Jean Reno (Leon) & Natalie Portman (Mathilda).

Million Dollar Listing. Realityshow om unga mäklare som säljer otroligt vackra hus, mest i Los Angeles, men även på andra ställen med. Josh (? Vet ej?), Madison (bisexuell) är två av dom tre killar som säljer hus i detta program.

Willie's Wonky Chocolate Factrory. Realityshow. Willie Horcourt-Ko...Hans fru Tania & 3 barn bl a. pojken William & minstingen Evie. ska dom flytta till den kakaofarm dom köpte för många år sedan & bodde på i 10 år, innan barnen kom. Denna ligger i Venezuela & 4 månader ska dom bo där. Av Criollobönor, världens finaste kakaobönor, ska dom börja att tillverka choklad som ska tas med till England & Tiverton. Detta för att betala massa skulder familjen har. Plantagechefen Ricci & Annabell hans fru & deras familj har tagit hand om farmen medan Willie's familjen bott i England ett tag. Nu är flytten gjord, men det är nu som en ännu mer problem dyker upp, men det ska fixas. Dom ska även använda andra farmares kakaobönor. Dom ska ta & fixa detta med att skapa världens godaste choklad som dom ska sälja i bl a. England.

Top Chef Masters. Matlagningsprogram, men här är det verkligen matlagning på högsta nivå. 4 välkända kockar som lagar för att skänka dom 10.000 dollarna vinnaren får till välgörande ändamål. Dom andra fick några bidrag till välgörande ändåmäl med. Denna vinnare går vidarre till en slutfinal där den som vinner, kan vinna 100.000 dollar till välgörande ändamål.

Wipeout. XXXL. Välvuxna deltagare. Fast betyder olika saker; fett kropp, stora muskler, lång kropp, el. har stora tuttar.

Rumor has it... Kärleksdramafilm. Sarah & Jeff ska åka till hennes föräldrar för att fira hennes syster Annie & killen Scott's bröllop. Jenny's kille har precis friat, dom vill hålla det hemligt för att inte förstöra hennes systers bröllopsfest, men saker & ting i såna här kärleksdrama blir ju aldrig riktigt som dom tänkt sig. Bl a. så börjar Jenny misstänka att hennes pappa är en annan man än den hon tror, hon kan inte fråga sin mor som tyvärr är dog när Jenny var 9 år, men hon kan fråga mannen hon tror eventuellt kan vara hennes far, Beau Burroughs. Saker blir inte som hon tänkt sig dock. Med bl a. Jennifer Aniston som huvudrollen Jenny & Kevin Costner som Beau.

Nej, nu blir det att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar