tisdag 16 mars 2010

Nyårsafton.

Dagen började med att jag hade sovit hos min kompis Lia & vi åt en härlig romtoast & första flaskan Champagne öppnades på Nyårsaftonsmorgonen, så en halv flaska Champagne & en massa romtoast vart min brunch. Vart att fixa lite sedan fixa iordning sig, drack lite alkocider under tiden & sedan skulle vi gå till Nyårsmiddagen/festen vi skulle på hos Linnea & Joakim. Väl på festen korkade jag upp ännu mer Champagne.

Middags & festgänget. Jag/Lia som är substitut åt varandra på detta kompisgängs middagar. Fast nu har jag ju en pojkvän, fast det hade jag inte då detta var.

Maten (laktosfri) som serverades var...Förrätt: Rom & Räktoast med dill & citron. Varmrätt: Ugnsbakad lax, pressad potatis, grönsaker, citron & kall romsås. Efterrätt: Maräng & lemorcurdtårta med grädde & physallis. allt var supergott. Senare under kvällen vart det att spela Buzzer & Karaoke & vi hade superkul till tolvslaget & vidarre.

Drack totalt 3 st. flaskor Champagne, 6 st. alkocider & 1 likör 44 under hela kvällen & hade superkul, sov sedan hos min kompis Lia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar